ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدیه ویژه رایتل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اعلام شد

رایتل به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر هدایای ویژه‌ای برای مشترکان خود در نظر گرفته است. در صورتی که مالک یکی از سیم‌کارت‌های رایتل هستید، می‌توانید همین حالا این هدایای ویژه را دریافت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۶

رایتل به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر هدایای ویژه‌ای برای مشترکان خود در نظر گرفته است. در صورتی که مالک یکی از سیم‌کارت‌های رایتل هستید، می‌توانید همین حالا این هدایای ویژه را دریافت کنید.

بسته اینترنت هدیه رایتل برای عید قربان 1400 یک بسته اینترنت 5 گیگابایتی 5 روزه است که با قیمت 10 هزارتومان ارائه می‌شود. با توجه به اینکه میانگین قیمت هر گیگابایت اینترنت رایتل برابر با 4 هزار تومان است، در واقع رایتل هدیه خود برای عید قربان را با ارائه هر گیگ اینترنت با 50 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

برای فعالسازی این بسته اینترنتی می‌توانید به اپلیکیشن رایتل من مراجعه کرده و از منوی خرید بسته این کار را انجام بدهید. همچنین شماره‌گیری کد فعال سازی اینترنت رایتل،‌ یعنی *255# هم می‌تواند شما را به مقصودتان برساند.

مشترکین رایتل می‌توانند با مراجعه به این اپلیکیشن و یا با استفاده از کدهای دستوری به دیگر خدمات رایتل نیز دسترسی داشته باشند و از آنها بهره مند شوند.

رایتل به عنوان اپراتور سوم کشور با ارایه بسته‌های گوناگون اینترنتی سعی کرده که قیمت‌هایی مقرون به صرفه برای این بسته‌ها در نظر بگیرد.

شایان ذکر است که ایرانسل و همراه اول هم برای استقبال از اعیاد قربان و غدیر، به کاربران خود هدیه‌های ویژه اعطا کرده‌اند که شامل بسته‌های اینترنتی رایگان و تخفیف‌دار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی