ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریلمی GT مستر ادیشن
تکنولوژی

ریلمی GT مستر ادیشن و نسخه اکسپلورر آن با زبان طراحی متفاوت معرفی شدند

ریلمی GT مستر ادیشن و ریلمی GT مستر ادیشن اکسپلورر با زبان طراحی متفاوت و الهام گرفته از چمدان‌های سفری که نمادی از لذت بردن از سفر را به تصویر می‌کشند و در آن از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

ریلمی GT مستر ادیشن و ریلمی GT مستر ادیشن اکسپلورر با زبان طراحی متفاوت و الهام گرفته از چمدان‌های سفری که نمادی از لذت بردن از سفر را به تصویر می‌کشند و در آن از چرم طبیعی سه بعدی استفاده شده، معرفی شدند.

ریلمی از دو نسخه جدید از پرچمداران «ریلمی GT» تحت عنوان «مستر ادیشن» معرفی کرده است که از زبان طراحی جدید بهره می‌برند. پنل پشتی هر دو موبایل جدید توسط «ناوتو فوکوساوا» یکی از طراحان ژاپنی طراحی شده است که در توسعه آن از طراحی چمدان‌های سفری الهام گرفته شده و به نوعی نمادی از لذت سفر بردن را به تصویر می‌کشد.

یلمی همچنین در پنل پشتی گوشی‌های خود از چرم گیاهی سه‌بعدی استفاده کرده که در بین گوشی‌های موبایل برای اولین بار شاهد آن هستیم. به صورت کلی می‌توان گفت که گوشی‌های پرچمدار سری ریلمی GT روی عملکرد بهتر و طراحی‌های امروزی تمرکز دارد.

ریلمی GT مستر ادیشن

ریلمی GT مستر ادیشن از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G بهره می‌برد که پردازنده میا‌ن‌رده قدرتمند ۵G جدید شرکت کوالکام است و با استفاده از فرایند ۶ نانومتری ساخته شده است. قاب فولادی ضد زنگ دستگاه نیز به عنوان یک لایه خنک کننده عمل کرده و میزان دمای دستگاه را کنترل می‌کند تا کاربران با مشکل داغ شدن بیش از حد آن مواجه نشوند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات اشاره کرد.

ریلمی GT مستر ادیشن

ریلمی GT اکسپلورر مستر ادیشن نیز با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، همان ساختار خنک کننده، فناوری شارژ سریع ۶۵ وات و نمایشگر امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بسیار قدرتمندتر ظاهر شده است. علاوه بر این، دوربین اصلی این نسخه ۵۰ مگاپیکسل است و از سنسور تصویر IMX۷۶۶ سونی استفاده می‌کند، همچنین در کنار آن یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

قیمت پایه نسخه اصلی این گوشی‌ها حدود ۳۷۰ دلار و قیمت پایه ریلمی اکسپلورر مستر ادیشن حدود ۴۴۷ دلار اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی