ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس نورد ۲ 5G با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۶۵ وات معرفی می‌شود

 وان پلاس هند پیش از موعد رونمایی موبایل جدید خود، در شبکه اجتماعی توییتر اطلاعاتی در مورد باتری و فناوری شارژ سریع وان پلاس نورد ۲ 5G به اشترک گذاشته است. به نظر می‌رسد کاربران باید ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

 وان پلاس هند پیش از موعد رونمایی موبایل جدید خود، در شبکه اجتماعی توییتر اطلاعاتی در مورد باتری و فناوری شارژ سریع وان پلاس نورد ۲ 5G به اشترک گذاشته است. به نظر می‌رسد کاربران باید منتظر دستگاهی با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۵ وات باشند.

همچنین طبق ادعای این شرکت باتری این گوشی فقط در مدت زمان ۱۵ دقیقه به صورت کامل شارژ خواهد شد که موضوع بسیار قابل توجهی است.

پیش از این تایید شده بود که این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۴۳ اینچی Fluid AMOLED و بهره‌مندی از نسخه مخصوص چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰، رابط کاربری OxygenOS 11 همراه با ۲ بروزرسانی اصلی سیستم عامل و ۳ سال آپدیت امنیتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

همچنین بر اساس اطلاعاتی که تاکنون در مورد این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شده، ظاهرا وان پلاس نورد ۲ نیز مانند وان پلاس ۹ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 بهره می‌برد که دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین مونوکروم ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. با این وجود می‌توان عنوان کرد که به نظر می‌رسد وان پلاس تصمیم گرفته نسل جدید گوشی‌های نورد را با دوربین قوی‌تری به بازار عرضه کند.وان پلاس نورد ۲

هنوز طراحی ظاهری این گوشی به صورت دقیق مشخص نشده است اما انتظار می‌رود تا حدی شبیه وان پلاس ۹ باشد. با این حال تا زمان رونمایی رسمی از نسل جدید سری نورد یک روز دیگر باقی مانده است، بنابراین به زودی مشخصات کامل و ظاهر این گوشی مشخص خواهد شد.

در اخبار قابل توجه دیگر مربوط به وان پلاس، داده‌های مربوط به بنچمارک گوشی‌های هوشمند وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو به دلیل دستکاری در نتایج و استفاده از برنامه های مخدوش کننده نتایج عملکرد از پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ حذف شد و این شرکت در بیانیه‌ای توضیح داد به دلیل افزایش طول عمر باتری دست به چنین اقدامی زده است. اکنون به نظر می‌رسد باتری و سرعت شارژ آن یکی از موارد قابل توجه وان پلاس محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی