ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت احتمالی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ پیش از رونمایی رسمی فاش شد

فروشگاه خرده فروشی اروپایی «LamdaTek» قیمت‌ گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی در وب‌سایت خود به اشتراک گذاشت. باتوجه به اطلاعات منتشر شده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

فروشگاه خرده فروشی اروپایی «LamdaTek» قیمت‌ گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی در وب‌سایت خود به اشتراک گذاشت.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده از طریق این و‌ب‌سایت به نظر می‌رسد این فروشگاه نسخه‌های گلکسی زد فولد ۳ را در ترکیب رنگ سبز، نقره‌ای و مشکی با ظرفیت حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی ۲۰۳۸.۶۳ یورو با اضافه شدن ارزش افزوده درنظر گرفته شده است. در حالیکه خرده فروشی دیگری همین دستگاه را با ارزش افزوده ۱۷۲۶.۵۰ یورو قیمت گذاری کرده است. قیمت نسخه ۵۱۲ گیگابایتی نیز در خره فروشی اول ۲۱۶۵.۶۶ یورو و در خرده فروشی دوم ۱۸۳۴.۰۸ یورو اعلام شده است. برای مقایسه گلکسی زد فولد ۲ با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۶۰۰ یورو از طریق وب‌سایت سامسونگ به فروش می‌رسد.

همچنین در این وب‌سایت خرده فروشی نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی زد فولد ۳ با ارزش افزوده با قیمت ۱۱۸۷.۹۸ یورو و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۲۵۰.۰۱ یورو عرضه خواهد شد. در حال حاضر نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ 5G با قیمت ۱۳۵۰ یورو به فروش می رسد. ظاهرا نسخه جدید در ترکیب رنگ متنوع مشکی، سرمه ای، طوسی، سفید، کرم، سبز، صورتی روشن و اسطوخدوسی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که حساب کاربری «Dbrand» نیز با انتشار توییتی گلکسی زد فولد ۳ را قاب‌های مختلف با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز در کلیپ کوتاهی به نمایش گذاشته است.

گلکسی زد فلیپ ۳ قرار است در مراسم آنپکد بعدی سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد معرفی شود و اخیرا مشخص شده بود که این گوشی تاشو در مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۲۴۹ دلار روانه بازار می‌شود. درنهایت باید دید کره‌ای‌ها دستگاه‌های تاشو جدید خود را با چه مشخصات و قیمتی در دسترس کاربران قرار خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی