ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد پرو M1
تکنولوژی

اپل ظاهرا روی توسعه نسل جدید آیپد مینی با تراشه A15 کار می‌کند

به گزارش یکی از منابع آگاه بازار ظاهرا اپل روی توسعه آیپد مینی جدیدی مجهز به تراشه A15، پورت USB-C و اتصال هوشمند مغناطیسی کار می‌کند و ظاهرا قصد دارد دستگاهی قدرتمند به بازار عرضه کند. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

به گزارش یکی از منابع آگاه بازار ظاهرا اپل روی توسعه آیپد مینی جدیدی مجهز به تراشه A15، پورت USB-C و اتصال هوشمند مغناطیسی کار می‌کند و ظاهرا قصد دارد دستگاهی قدرتمند به بازار عرضه کند.

بر اساس گزارش ارائه شده از سوی 9to5Mac، یک آیپد مینی جدید با نام رمز J310 در دست توسعه است و انتظار می‌رود اپل در این دستگاه از تراشه A15، پورت USB-C و اتصال هوشمند مغناطیسی استفاده کند. تراشه A15 پردازنده جدید مورد انتظار کوپرتینویی‌ها است که احتمالا در آیفون بعدی از آن رونمایی شود. تراشه A15 از همان فرایند ساخت ۵ نانومتری تراشه A14 استفاده خواهد کرد و منابع این گزارش عنوان می‌کنند که اپل همچنین در حال کار روی یک نوع قدرتمندتر با نام A15X  است که می‌تواند در سایر آیپد‌های این شرکت مورد استفاده قرار گیرد.

آیپد مینی

این منبع آگاه عنوان می‌کند که آیپد مینی جدید مانند «آیپد پرو» و «آیپد ایر» از پورت USB-C برخوردار خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این آیپد مینی جدید مانند دو دستگاه قبل، از قابلیت اتصال هوشمند مغناطیسی بهره می‌برد. با این وجود می‌توان گفت که اپل قصد دارد لوازم جانبی که قابلیت اتصال هوشمند را دارند برای آیپد مینی جدید عرضه کند.

همچنین این گزارش عنوان می‌کند که اپل در حال توسعه نسخه جدیدی از آیپد با نام رمز J181  است که از تراشه A13 بهره می‌برد. نسخه فعلی آیپد ۱۰.۲ اینچی از تراشه A12 Bionic بهره می‌برد، بنابراین این یک پیشرفت قابل توجه برای تبلت‌های اپل محسوب می‌شود. شایعات قبلی حاکی از آن بود که این آیپد جدید طراحی شبیه به «آیپد ایر ۳» خواهد داشت که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شده است.

بلومبرگ نیز در گزارش اخیر خود توضیح داده بود که آیپد مینی جدید با طراحی شبیه به آیپد ایر و برخورداری از جدیدترین پردازنده همین پاییز از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی