ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جف بزوس پس از سفر موفقیت‌آمیز به لبه فضا از کارمندان و مشتریان آمازون تشکر کرد

جف بزوس مدیرعامل سابق آمازون پس از سفر موفقیت آمیز به لبه فضا، از تمام کارمندان و مشتریان آمازون که با حضور خود هزینه چنین سفری را برای وی تامین کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

جف بزوس مدیرعامل سابق آمازون پس از سفر موفقیت آمیز به لبه فضا، از تمام کارمندان و مشتریان آمازون که با حضور خود هزینه چنین سفری را برای وی تامین کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی بعد از سفر هیجان‌انگیز خود به سوالات خبرنگاران درباره این تجربه منحصربه‌فرد پاسخ داد و از تمام افرادی که نقشی در این حوزه داشتند نیز تشکر کرد. بزوس در جریان مصاحبه اخیر خود گفت:

می‌خواهم از تمام کارمندان آمازون و تمام مشتری‌های آمازون تشکر کنم، زیرا هزینه انجام چنین کاری را آن‌ها تامین کردند.

هنگامی که بزوس پس از حضور چند دقیقه‌ای خود در فضا به زمین بازگشت، به تعدادی از سوالات خبرنگاران درباره تجربه خود از این سفر پاسخ داد. ثروتمندترین مرد جهان، در این مصاحبه نظرات خود در مورد فضا و آلودگی زمین به اشتراک گذاشت و گفت:

ما باید تمام صنایع سنگین و صنایع آلاینده را به فضا منتقل و زمین را به عنوان یک گوهر زیبا حفظ کنیم.

در همین مصاحبه، بزوس در مورد برنامه‌های خود برای گسترش تجارت گردشگری فضایی بلو اوریجین طی دهه‌های آینده نیز صحبت کرد. با این وجود احتمالا مقادیر زیادی کربن و سایر مواد شیمیایی وارد اتمسفر خواهند شد، زیرا برخلاف منابع انتشار زمینی مانند خودروها یا کارخانه‌های ذغال سنگ، گازهای منتشر شده توسط موشک به صورت مستقیم وارد جو فوقانی شده و برای چندین سال در آن‌جا انباشته می‌شوند. بزوس ادامه می‌دهد که ما به اتحاد و همبستگی نیاز داریم. زمانی که به این سیاره نگاه می‌کنید، هیچ مرزی دیده نمی‌شود. در واقع این سیاره وضعیت شکننده‌ای دارد و می گوید ما در سرنوشت این سیاره سهیم هستیم.

بزوس همچنین به عنوان یک رهبر غیر قابل تحمل شناخته می‌شود و بازخوردهای عنوان شده توسط او بسیاری از کارمندان را آزار داده است. با این وجود او اوایل این ماه از سمت مدیرعاملی آمازون کناره‌گیری کرد و اندی جاسی جایگزین او شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۳۱ تیر ۱۴۰۰

    دمش گرم جف بزوس ،،، زمین خودمون مهمه نه مریخ و امثالش

مطالب پیشنهادی