ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دراپ باکس با امکانات و قابلیت‌های جدیدی به روز می‌شود

دراپ باکس در کنار ظاهری جدید، قابلیت‌ها و ابزارهای جدیدی به پلتفرم خود اضافه می‌کند. ازجمله امکان تهیه نسخه پشتیبان خودکار از تصاویر ثبت شده در دوربین موبایل در اختیار کاربران نسخه رایگان قرار گرفت ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

دراپ باکس در کنار ظاهری جدید، قابلیت‌ها و ابزارهای جدیدی به پلتفرم خود اضافه می‌کند. ازجمله امکان تهیه نسخه پشتیبان خودکار از تصاویر ثبت شده در دوربین موبایل در اختیار کاربران نسخه رایگان قرار گرفت تا انتقال فایل‌ها با سرعت بیشتری انجام شود. 

یکی دیگر از تغییرات کاربردی دراپ باکس، ابزار جدیدی برای تبدیل فایل‌ها به یکدیگر است که امکان تغییر فرمت‌هایی مانند JPEG و PNG را به PDF فراهم می‌کند. دراپ باکس خبر داده است که پشتیبانی از تبدیل ویدیو نیز به لیست قابلیت‌ها افزوده می‌شود. همچنین ویژگی‌های جدیدی برای سرویس مدیریت پسوردها نیز در حال توسعه قرار دارد.

از دیگر امکانات جدید می‌توان به افزوده شدن قابلیت تهیه نسخه پشتیبان خودکار از تصاویر ثبت شده با دوربین برای کاربران اشتراک رایگان اشاره کرد. دراپ باکس ادعا می‌کند که بهبودهای صورت گرفته در زمینه آپلود تصاویر موجب شده است تا اکنون انتقال فایل‌ها با سرعت بیشتری صورت بگیرد و اتصال پایدارتری فراهم شود. همچنین کاربران نسخه iOS اپلیکیشن می‌توانند فولدر مورد نظر برای تهیه نسخه پشتیبان را تعیین کند و قابلیت گفته شده در ادامه سال جاری برای کاربران سیستم‌عامل اندروید نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

سرویس مدیریت رمز عبور نیز که به تازگی در اختیار مشترکان طرح رایگان قرار گرفته بود، اکنون می‌تواند اقدام به ذخیره‌سازی اطلاعات کارت‌های اعتباری و بانکی کند. ابزار مدیریت رمز عبور دراپ باکس با محدودیت ذخیره ۵۰ رمز عبور از حدود سه ماه پیش در اختیار کاربران رایگان قرار گرفت درحالی که محدودیت گفته شده برای اعضای طرح ویژه وجود ندارد. 

طراحی نوار ناوبری نسخه دسکتاپ دراپ باکس نیز دستخوش تغییراتی شده است و کاربران از این پس می‌توانند راحت‌تر از گذشته اقدام به استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) کنند. قسمت نمایش جزئیات نیز تحول اساسی را شاهد بوده است و اکنون می‌تواند اطلاعات بیشتری از فایل انتخاب شده را نمایش دهد. کاربران دسکتاپ می‌توانند به رابط کاربری ساده‌ای نیز از طریق بخش Tray سیستم‌عامل دسترسی داشته باشند که به صورت مستقیم امکان جستجوی میان فایل‌ها، نمایش تاریخچه آن‌ها و وضعیت همگام‌سازی را مقدور می‌سازد. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی