ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی بادز ۳ پرو
تکنولوژی

شیائومی از هدفون بی سیم ردمی بادز ۳ پرو ۶۰ دلاری رونمایی کرد

شیائومی اوایل خرداد ماه ردمی AirDots ۳ پرو را برای عرضه در بازارهای محدودی مانند چین رونمایی کرد و اکنون نسخه گلوبال این هدفون با نام ردمی بادز ۳ پرو معرفی شده و با قیمت ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

شیائومی اوایل خرداد ماه ردمی AirDots ۳ پرو را برای عرضه در بازارهای محدودی مانند چین رونمایی کرد و اکنون نسخه گلوبال این هدفون با نام ردمی بادز ۳ پرو معرفی شده و با قیمت ۶۰ دلار در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. البته قرار است در بازه زمانی محدودی این هدفون با قیمت ۴۰ دلار در دسترس کاربران قرار گیرد.

مشخصات بادز ۳ پرو و AirDots ۳ پرو یکسان است و شامل درایورهای ۹ میلی متری و ۳ میکروفون برای قابلیت حذف نویز می‌شود. ادعا شده است که این دستگاه می‌تواند تا ۳۵ دسی‌بل نویز را کاهش دهد و میزان تاخیر آن به ۶۹ میلی ثانیه می‌رسد. با این وجود کاربران می‌توانند این ایرباد را بطور همزمان به دو منبع یا دو گوشی هوشمند متصل کنند و بدون هیچ مشکلی میان آن‌ها سوییچ کنند.

این ایرباد از قابلیت اتصال بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و و میزان شارژدهی آن با قاب شارژ به ۲۸ ساعت می‌رسد. لازم به ذکر است که قاب شارژ این هدفون از پورت USB Type-C بهره می‌برد و حتی از شارژ بی‌سیم Qi نیز پشتیبانی می‌کند و  تنها ۴.۹ گرم وزن دارد.

همانطور که پیش از این نیز گفتیم، ردمی بادز ۳ پرو قیمتی برابر ۶۰ دلار دارد و البته برای مدت کوتاهی با قیمت ۴۰ دلار نیز به فروش می‌رسد. آنطور که گزارش‌های عنوان می‌کنند فروش این محصول هم اکنون غاز شده است و کاربران می‌توانند گزینه ایده‌آل خود را بین رنگ‌های محدود سیاه و خاکستری انتخاب و خریداری کنند.

ردمی بادز ۳ پرو

با توجه به کیفیت و قابلیت‌هایی که ردمی برای محصول خود در نظر گرفته است، به نظر می‌رسد ۶۰ قیمت بسیار مناسبی باشد و این ایرباد احتمالا با محصولات گران‌قیمت‌تر بازار جهانی نیز رقابت داشته باشد.

به نظر می‌رسد رقابت در بازار هدفون‌های بی‌سیم و ایربادها روزبه‌روز شدیدتر می‌شود و شرکت‌ها سعی می‌کنند با محصولات اقتصادی، تا جای ممکن خریداران را جذب کنند. به همین ترتیب زیرمجموعه شیائومی یعنی ردمی نیز در جدیدترین محصول خود تصمیم گرفته یک فناوری تقریبا پیشرفته را به یکی از هدفون‌های ارزان‌قیمتش بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی