ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوکو F3 GT با نرخ نمونه برداری لمسی ۴۸۰ هرتزی گیمرها را هدف قرار می‌دهد

پوکو هند با انتشار پوستر جدیدی در حساب توییتری خود از ویژگی نرخ نمونه برداری لمسی ۴۸۰ هرتز «پوکو F3 GT» خبر داد که احتمالا برای طرفداران بازی‌های موبایل اهمیت زیادی خواهد داشت. تولید کننده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

پوکو هند با انتشار پوستر جدیدی در حساب توییتری خود از ویژگی نرخ نمونه برداری لمسی ۴۸۰ هرتز «پوکو F3 GT» خبر داد که احتمالا برای طرفداران بازی‌های موبایل اهمیت زیادی خواهد داشت.

تولید کننده گوشی‌های هوشمند چینی در توییترعلاوه بر معرفی این ویژگی به مزایای برخورداری از میزان نمونه برداری با لمس بالا اشاره کرده است و عنوان کرده که این ویژگی واکنش لمسی روان و دقیق‌تری به طرفداران بازی‌های موبایل ارائه می‌دهد. برای مثال در طول مبارزه‌های شدید و به ویژه در بازی‌های شوتر شخص اول، گیم‌ پلی بازی بهتر و دقیق‌تر خواهد شد. پوکو اضافه می‌کند که نرخ نمونه برداری لمسی ۴۸۰ هرتز گوشی پوکو F3 GT سریع‌ترین میزان در بین سایر دستگاه‌های این صنعت محسوب می‌شود و نسبت به نرخ عمومی ۱۸۰ هرتز یک پیشرفت بزرگ است.

نمایشگر پوکو F3 GT علاوه بر این از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و پنل امولد ۱۰ بیتی با پشتیبانی از تکنولوژی +HDR10 بهره می‌برد. علاوه بر این به نظر می‌رسد، سایر مشخصات این دستگاه نیز روی بهبود کلی گیم پلی بازی‌های موبایل تمرکز کرده است. برای مثال طبق اعلام این شرکت، پوکو F3 GT از دو محرک بازی با قدرت مغناطیسی در سمت راست دستگاه عرضه خواهد شد که البته هنوز نحوه کارکرد آن‌ها مشخص نشده است.

پوکو F3 GT

شیائومی قرار است در تاریخ یکم مرداد ماه از گوشی پوکو F3 GT و در تاریخ ۶ مرداد ماه نیز از گوشی پوکو X3 GT به صورت رسمی رونمایی کند. با توجه به اینکه پوکو تاکنون گوشی‌های بسیار خوب و قابل قبولی را معرفی کرده و این گوشی نیز تاکنون از مشخصات خوبی برخوردار بوده است، انتظار می‌رود طی چند روز آینده اخبار بیشتری درباره برخی مشخصات آن از جمله قیمت و جزئیات سخت‌افزاری منتشر شود. همچنین نام این گوشی در لیست دستگاه‌هایی که احتمالا اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند نیز دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۳۱ تیر ۱۴۰۰

    حیف سری GT وارد ایران نمیشه

مطالب پیشنهادی