ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کلاب هاوس
تکنولوژی

کلاب هاوس اکنون بدون نیاز به دعوتنامه در دسترس تمام کاربران قرار دارد

کلاب هاوس ماه گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد تابستان امسال، این برنامه محبوب را بدون محدودیت دعوتنامه در دسترس همه کاربران قرار دهد. اکنون طبق اعلام این پلتفرم صوتی، کاربران بدون نیاز به ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

کلاب هاوس ماه گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد تابستان امسال، این برنامه محبوب را بدون محدودیت دعوتنامه در دسترس همه کاربران قرار دهد. اکنون طبق اعلام این پلتفرم صوتی، کاربران بدون نیاز به دعوتنامه می‌توانند از آن استفاده کنند.

«پاول دیویسون» و «روهان ست» بنیانگذاران اپلیکیشن کلاب هاوس ضمن ارائه این خبر اعلام کردند که هم اکنون حدود ۱۰ میلیون نفر در لیست انتظار قرار دارند که با گذشت زمان به اپلیکیشن اضافه خواهند شد. علاوه بر این موضوع، از لوگو و آیکون جدید این اپلیکیشن نیز رونمایی شده است.

کلاب هاوس
آیکون جدید کلاب هاوس

در وبلاگ کلاب هاوس درباره این تغییرات عنوان شده است:

سیستم دعوتنامه بخش مهمی از تاریخ اولیه ما بوده است. با اضافه کردن کاربران به صورت نوبتی، استقبال از چهره‌های جدید در هر هفته و گفتگو توانستیم به یک روش سنجیده باعث رشد کلاب هاوس شویم.

همچنین هفته گذشته، کلاب هاوس قابلیت چت متنی خود تحت عنوان «Backchannel» را معرفی کرد که به گفته تیم توسعه‌دهنده آن در روز اول ۱۰ میلیون پیام و در هفته اول بیش از ۹۰ میلیون پیام توسط آن بین کاربران ارسال شده است.

البته این اپلیکیشن در حالی محدودیت دعوتنامه خود را حذف می‌کند که سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر با قابلیت Spaces و اسپاتیفای با قابلیت «گرین روم» خود به صورت عمومی تمام کاربران را به انجام مکالمات صوتی دعوت کرده است. با این وجود اگر توسعه‌دهندگان واقعا قصد رقابت در این زمینه را داشته باشند و همچنان کاربران جدیدی را به سمت خود جذب کند، باید مطمئن شوند که تمام افراد به این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند. بخشی از این ماجراجویی با انتشار نسخه اندروید اپلیکیشن فراهم شد و اکنون به نظر می‌رسد مرحله دوم آن نیز تحت عنوان حذف محدودیت‌های دعوتنامه صورت گرفته است که احتمالا باعث رشد بسیار زیاد تعداد کاربران آن شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی