ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۳
تکنولوژی

آیفون ۱۳ پرو احتمالا با ظرفیت حافظه یک ترابایتی عرضه می‌شود

براساس ادعای شرکت تحقیقاتی «Wedbush» ظاهرا اپل پاییز امسال قصد دارد یکی از مدل‌های آیفون ۱۳ (احتمالا نسخه پرو) را با فضای حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایتی در دسترس کاربران قرار دهد. اخبار مربوط به عرضه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

براساس ادعای شرکت تحقیقاتی «Wedbush» ظاهرا اپل پاییز امسال قصد دارد یکی از مدل‌های آیفون ۱۳ (احتمالا نسخه پرو) را با فضای حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایتی در دسترس کاربران قرار دهد.

اخبار مربوط به عرضه گوشی آیفون با فضای ذخیره‌سازی یک ترابایت سال گذشته منتشر شده بود و البته این اخبار ماه قبل توسط شرکت اطلاعاتی «ترندفورس» رد شد. با این حال، این شرکت یک بار در ادعای جدید خود روی انجام چنین کاری از سوی اپل پافشاری کرده و عنوان می‌کند که اپل امسال حداکثر فضای ذخیره‌سازی آیفون را از ۵۱۲ گیگابایت به ۱ ترابایت افزایش خواهد داد.

آیفون ۱۳

این شرکت عنوان کرده است:

با توجه به بررسی‌های انجام شده، بیش از قبل اطمینان داریم که آیفون ۱۳ دارای یک گزینه با فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی خواهد بود که این مقدار نسبت به آخرین نسخه پرو عرضه شده (۵۱۲ گیگابایت) دو برابر می‌شود. همچنین تمام مدل‌های آیفون ۱۳ به همراه پیشرفت‌هایی برای فناوری لیدار عرضه خواهند شد.

اطلاعات این خبر در حالی به نقل از یکی از منابع زنجیره تامین عنوان شده است که آیفون ۱۳ ظاهرا در مرحله نهایی توسعه خود قرار دارد و احتمالا نسخه پرو این سری با چنین ظرفیتی عرضه خواهد شد. اپل هرگز پیش از این آیفون‌های خود را با فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی عرضه نکرده و آیپد پرو تنها دستگاه این شرکت با این ویژگی محسوب می‌شود.

رقیب اصلی اپل یعنی سامسونگ عرضه گوشی‌های پرچمدار خود در سال ۲۰۱۹ را به همراه فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی آغاز کرده بود اما پس از گذشت یک سال، آن‌ها نیز به همان فضای ۵۱۲ گیگابایت بازگشتند.

Wedbush همچنین انتظار دارد که تمام مدل‌های آیفون ۱۳ داری سنسور لیدار باشند و البته پیش از این یک منبع موثق دیگر حوزه فناوری اعلام کرده بود که این اسکنر تنها در آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس استفاده خواهد شد. علاوه بر این موارد، پیش از این اعلام شده بود که اپل ظرفیت باتری این دستگاه‌های را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

سرانجام این شرکت انتظار دارد که اپل در هفته سوم ماه سپتامبر (اواخر شهریور ماه) از آیفون ۱۳ رونمایی کند و معتقد است که تقاضای بسیار زیاد این دستگاه‌ها از سوی کاربران احتمال افزایش فروش آن نسبت به آیفون ۱۲ را به وجود می‌آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 68peyman
    68peyman | ۳۱ تیر ۱۴۰۰

    آیفون 2 سال از سامسونگ عقبه
    نوآوری اصلا نداره
    استیو جابز اگه بود آیفون خیلی جلوتر از الان بود و بقیه شرکت ها پشت سرش

مطالب پیشنهادی