ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی بادز ۲
تکنولوژی

رندرهای جدید گلکسی بادز ۲ ترکیب رنگ ایرباد و جعبه شارژ زیبای آن را نشان می‌دهد

پیش از  فرارسیدن زمان برگزاری مراسم آنپکد، رندرهای جدیدی از ایرباد بی‌سیم «گلکسی بادز ۲» به اشتراک گذاشته شده که آن را از تمام زوایا و در جعبه شارژ به خوبی نشان می‌دهد. اوایل این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

پیش از  فرارسیدن زمان برگزاری مراسم آنپکد، رندرهای جدیدی از ایرباد بی‌سیم «گلکسی بادز ۲» به اشتراک گذاشته شده که آن را از تمام زوایا و در جعبه شارژ به خوبی نشان می‌دهد.

اوایل این هفته نیز جزئیات و رندرهای جدیدی از هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ منتشر شده بود و اکنون «ایوان بلس» مشهور یک بار دیگر توسط حساب توییتر خود تصاویر جدیدی از گلکسی بادز ۲ به اشتراک گذاشته است.

در رندرهای ارائه شده ایرباد‌های بی‌سیم سامسونگ و جعبه شارژ آن‌ها به رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و بنفش نشان داده شده است و این بار فضای داخلی جعبه نیز به همان رنگ ایربادها طراحی شده که جذابیت آن را دوچندان می‌کند. علاوه بر این طبق رندرهایی که اول هفته توسط اپلیکیشن رسمی سامسونگ کشف شده بود، گلکسی بادز ۲ در رنگ زرد نیز احتمالا در دسترس قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، در همان خبر اعلام شده بود که گلکسی بادز ۲ از ویژگی‌های مختلف دیگری مانند تنظیمات لمسی قابل تنظیم با ضربه و کنترل نویز برای هر دو حالت حذف نویز فعال و صدای محیط اشاره کرد.

سامسونگ قرار است ماه آینده رویداد آنپکد خود را برگزار کند و انتظار می‌رود در این رویداد برای اولین بار از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ ساعت‌های جدید سری گلکسی (گلکسی واچ ۴) خود و گلکسی بادز ۲ رونمایی کند. با این وجود طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته اخبار و افشاگری‌های بسیار زیادی درباره این محصولات عنوان شده که به نظر می‌رسد جزئیات مهم دیگری در مورد این محصولات پنهان نمانده است.

در این مورد هم به همین صورت جز طراحی و رنگ‌های این هدفون‌ها، اطلاعات دیگری وجود ندارد. بنابراین باید تا تاریخ ۲۰ مردادماه و ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران منتظر بمانیم تا سامسونگ به صورت رسمی از آن‌ها رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۳ مرداد ۱۴۰۰

    ایرپاد ها طول عمر کمی دارند و قابل تعمیر نیستند .
    با توجه به طول عمر باتری ایرپاد ها
    که 2.5 سال هست . و بعد از آن قابل تعمیر نیستند ای کاش میشد باتریشون رو عوض کرد . بهترین ایرپاد رو خرید .

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۳۱ تیر ۱۴۰۰

    نمیدونم چرا سامسونگ اهمیتی به مسئله تاخیر ایرپاد هایش نمی دهد .
    حالت گیمینگ دارد ولی باز هم تاخیر آن نسبت به رقبا بسیار زیاد تر است !!!!!😏
    تاخیر صدا خودش را در مشاهده فیلم و سریال و گیم مثل پابجی و ... نشان می دهد .

مطالب پیشنهادی