ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

آلفارومئو توناله با قوای محرکه پلاگین هیبریدی از سال 2022 عرضه خواهد شد

آلفارومئو توناله، کراس اور سایز متوسط شرکت شهیر ایتالیایی آلفارومئو قرار است از سال 2022 میلادی با قوای محرکه هیبریدی عرضه شود. مدیرعامل جدید آلفارومئو آقای جان فلیپ ایمپاراتو متعقد است که دلیل عقب افتادن ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

آلفارومئو توناله، کراس اور سایز متوسط شرکت شهیر ایتالیایی آلفارومئو قرار است از سال 2022 میلادی با قوای محرکه هیبریدی عرضه شود. مدیرعامل جدید آلفارومئو آقای جان فلیپ ایمپاراتو متعقد است که دلیل عقب افتادن عرضه این کراس اور، ارتقای آن از نظر فنی و کیفی بوده است.

گرچه آلفارومئو به عنوان زیر مجموعه فیات و کرایسلر درگیر ادغام با گروه پژو و سیتروئن شده تا شراکت جدیدی را در صنعت خودروسازی با نام گروه خودروسازی استلانتیس ایجاد کنند.

توناله در واقع کراس اور کوچک تر از استالویو خواهد بود و در آمریکای شمالی نیز به فروش خواهد رسید.

alfa-romeo-tonale (7)

پیش از این قرار بود این محصول بر پایه پلت فرم جیپ Compass توسعه داده شود.

کانسپت این محصول اولین بار در نمایشگاه ژنو 2019 به نمایش گذاشته شده بود و به نظر می‌رسد که طراحان آلفارومئو راه این کانسپت را ادامه خواهند داد تا طراحی آن به مدل تولیدی نیز برسد.

توناله می‌تواند وضعیت این خودروساز ایتالیایی را بشدت بهبود بخشد زیرا در کلاسی قرار دارد که بیشترین رشد را در بین خریداران خودرو دارد.

در حال حاضر آلفارومئو تنها دو محصول جولیا و استالویو را برای عرضه دارد و گرچه از نظر مهندسی و تجربه رانندگی جز بهترین انتخاب ها در کلاس خود هستند اما از نظر کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش، آلفارومئو وضعیت چندان جالبی ندارد.

پیش بینی می‌شود که گروه استلانتیس نسل جدیدی از قوای محرکه هیبریدی و پلاگین هیبریدی را برای محصولات مختلفی طراحی و عرضه کند و احتمالا توناله نیز به همین قوای محرکه مجهز خواهد شد.

گرچه در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این قوای محرکه چه آرایشی دارد و بر پایه کدام یک از موتورهای فعلی این گروه بزرگ خودروسازی توسعه داده خواهد شد.

از مهم ترین رقبای توناله می توان به بی ام و X2، مرسدس بنز GLA و آئودی Q2 اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی