ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی از نسل جدید ماسک‌ تصفیه هوا مجهز به میکروفون و اسپیکر رونمایی کرد

نسل جدید ماسک‌ تصفیه هوا ال‌جی با فناوری «VoiceON» با استفاده از میکروفون و اسپیکر داخلی، به تقویت صدای کاربر هنگام صحبت کردن کمک می‌کند. ال جی اولین بار سال گذشته این ماسک را که ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

نسل جدید ماسک‌ تصفیه هوا ال‌جی با فناوری «VoiceON» با استفاده از میکروفون و اسپیکر داخلی، به تقویت صدای کاربر هنگام صحبت کردن کمک می‌کند.

ال جی اولین بار سال گذشته این ماسک را که از فیلترهای قابل تعویض هوا بهره می‌برد و برای تصفیه هوا از فن‌های داخلی استفاده می‌کند را معرفی کرد. به گفته این شرکت کره‌ای نسخه جدید دارای موتور کوچک‌تر و سبک‌تری است و همچنین میکروفون و اسپیکر داخلی آن صدای فرد را تقویت می‌کند. فناوری استفاده شده در این ماسک که ال‌ جی آن را VoiceON می‌نامد، به صورت خودکار هنگام صحبت کاربران صدای آن‌ها را تشخیص می‌دهد و از طریق اسپیکر داخلی تقویت می‌کند.

ماسک‌ تصفیه هوا

ماسک‌ تصفیه هوا جدید ال‌ جی ۹۴ گرم وزن دارد و از باتری ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که طی مدت زمانی حدود دو ساعت می‌تواند از کابل USB به صورت کامل شارژ شود. ال جی ادعا می‌کند که پوشیدن این ماسک حس راحتی به کاربران می‌دهد و با هر بار شارژ تا هشت ساعت می‌توانند از آن استفاده کنند.

البته ال جی اولین شرکتی نیست که این نوع فناوری را برای تقویت صدای کاربران در ماسک صورت قرار می‌دهد. کمپانی ریزر نیز پیش از این با ماسک Project Hazel خود که ظاهرا اواخر سال جاری به مقادیر محدودی عرضه می‌شود، دست به چنین کاری زده است. همچنین ماسک ریزر دارای نور LED است.

ماسک‌ تصفیه هوا

قابل ذکر است که ال جی به اینکه ماسک پیشرفته آن‌ها تا چه اندازه از کاربران در برابر ویروس کرونا محافظت خواهد کرد هیچ اشاره‌ای نکرده است اما عنوان می‌کند که در هنگام معرفی اولیه چنین هدفی داشته است. البته برخی فیلترهای تصفیه کننده هوا ذرات بزرگی به اندازه ویروس کرونا را دفع می‌کنند، اما بدون انجام مطالعات علمی در مورد این محصول خاص هیچ جزئیات یا ادعایی را نمی‌توان عنوان کرد. هنوز قیمت این محصول یا اینکه در چه مناطقی عرضه خواهد شد، منتشر نشده است اما ال جی می‌گوید ماسک‌های PuriCare ماه آینده در تایلند عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Armin
    Armin | ۳۱ تیر ۱۴۰۰

    قیمت این محصول تو سایت علی اکسپرس ۲۰۵ یورو زده شده و الان میشود سفارش داد

مطالب پیشنهادی