ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر قابلیت تغییر صدا را در Spaces آزمایش می‌کند؛ احتمال ارائه افکت‌های صوتی در آینده

توییتر ویژگی تغییر صدا را به اپلیکیشن خود جهت استفاده در سرویس Spaces آزمایش می‌کند. این قابلیت هنوز برای عموم کاربران فعال نشده اما احتمال دسترسی به آن در آینده نزدیک برای عموم وجود دارد. ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

توییتر ویژگی تغییر صدا را به اپلیکیشن خود جهت استفاده در سرویس Spaces آزمایش می‌کند. این قابلیت هنوز برای عموم کاربران فعال نشده اما احتمال دسترسی به آن در آینده نزدیک برای عموم وجود دارد.

سرویس Spaces توییتر هر روز با استقبال بیشتری نسبت به گذشته مواجه می‌شود و توییتر نیز سعی دارد با افزودن امکانات جدید و جذاب به پلتفرم خود، کاربران بیشتری را جذب نماید. قابلیت تغییر صدا (Voice Transformer) هم یکی از ویژگی‌های گفته شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت زنده روی صدای خود، افکت‌های مختلف اعمال کنند. 

قابلیت تغییر صدا در سرویس Spaces برای اولین‌بار توسط «جین مانچون» (Jane Manchun)، محقق حوزه اپلیکیشن،‌شناسایی شد که در گذشته نیز به دلیل یافتن بسیاری از نکات مخفی در اپلیکیشن و وب سایت توییتر، اعتبار کسب کرده است. وی اذعان دارد که قابلیت جدید توییتر به کاربران این اجازه را می‌دهد تا تُن صدای خود را تغییر دهند یا به آن افکت اکو را اضافه کنند. او اسکرین‌شاتی نیز برای تایید صحبت‌های خود منتشر کرده است.

چندی بعد استیو موزر (Steve Moser) که به عنوان توسعه‌دهنده فعالیت دارد، لیستی از افکت‌های صوتی قابل دسترس در سرویس Spaces توییتر در آینده را پیدا کرد. در میان آن‌ها عناوینی مانند صدای کارتونی، هلیوم، کارائوکه و استادیوم به چشم می‌خورد. اگرچه کد مرتبط با قابلیت گفته شده در نسخه کنونی اپلیکیشن توییتر وجود دارد، اما مشخص نیست که در چه زمانی برای عموم کاربران فعال خواهد شد.

در گزارش مرتبط دیگر، جین مانچون خبر داده است که توییتر ممکن است پیش‌ نیازهای ضروری برای فعال‌سازی قابلیت Tip Jar را تغییر دهد. به نظر می‌رسد که کاربران برای فعال‌سازی ویژگی مذکور نیاز به تاییدیه درخواست خود دارند و اسکرین شاتی نیز نشان می‌دهد که حساب‌های کاربری با کمتر از هزار دنبال‌کننده نمی‌توانند از آن استفاده کنند. قابلیت Tip Jar روشی است که توییتر برای حمایت مالی از تولیدکنندگان محتوا و حساب‌های کاربری فعال در دسترس کاربران خود قرار داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی