ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریلمی واچ ۲
تکنولوژی

ریلمی از دو ساعت هوشمند و سه هدفون جدید رونمایی کرد

ریلمی از ساعت‌های هوشمند جدید «ریلمی واچ ۲» و «واچ ۲ پرو» و هدفون‌های «بادز وایرلس ۲»، «بادز وایرلس ۲ نئو» و «بادز Q۲ نئو» رونمایی کرد. ریلمی واچ ۲ ریلمی مدتی قبل اولین ساعت ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

ریلمی از ساعت‌های هوشمند جدید «ریلمی واچ ۲» و «واچ ۲ پرو» و هدفون‌های «بادز وایرلس ۲»، «بادز وایرلس ۲ نئو» و «بادز Q۲ نئو» رونمایی کرد.

ریلمی واچ ۲

ریلمی واچ ۲

ریلمی مدتی قبل اولین ساعت هوشمند خود را با نام «ریلمی واچ» به بازار عرضه کرد و با «ریلمی واچ S» ویژگی‌های جدیدی را برای آن معرفی کرد. اکنون ریلمی واچ ۲ با تغییرات اندکی معرفی شده است.

ریلمی واچ ۲ دارای بیش از ۱۰۰ واچ فیس شیک، ۹۰ حالت ورزشی، سنسور نظارت بر سطح اکسیژن، سنسور ضربان قلب و توانایی کنترل سایر محصولات هوش مصنوعی ریلمی است. این ساعت هوشمند جدید از نمایشگر مستطیل شکل رنگی ۱.۴ اینچی از نوع LCD بهره می‌برد. علاوه بر این، ادعا شده است که این دستگاه با یک بار شارژ کامل تا ۱۲ روز به کارکرد خود ادامه خواهد داد.

ریلمی واچ ۲ از تاریخ ۴ مرداد و با قیمت ۴۷ دلار در دسترس مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

ریلمی واچ ۲ پرو

ریلمی واچ ۲

علاوه بر ریلمی واچ S دستگاه دیگری تحت عنوان «واچ S پرو» نیز با برخی ویژگی‌های برتر مانند نمایشگر اولد و طراحی بهتر به بازار عرضه شده بود. اکنون ریلمی این روند را ادامه داده است و ریلمی واچ ۲ پرو را نیز به همراه برخی تغییرات ظریف و در عین حال قابل توجه معرفی کرده است.

نسخه پرو ساعت هوشمند ریلمی از قابلیت‌های نسخه پایه آن بهره می‌برد و تفاوت عمده این دو نسخه این است که ریلمی واچ ۲ پرو از نمایشگر ۱.۷۵ اینچی و سنسور موقعیت مکانی با دقت بالا بهره می‌برد. همچنین عمر باتری این نسخه نیز با یک بار شارژ کامل به اندازه دو هفته اعلام شده است.

ریلمی واچ ۲ پرو نیز از تاریخ ۴ مرداد و با قیمت ۶۷ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

ریلمی بادز وایرلس ۲

ریلمی واچ ۲

هدفون‌های «ریلمی بادز وایرلس» یک گزینه خوب برای افرادی محسوب می‌شود که به دلایل مختلف نمی‌خواهند از هدفون‌های کاملا بی‌سیم استفاده کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های ریلمی بادز وایرلس ۲ می‌توان به عمر باتری بهتر و البته قابلیت لغو نویز فعال (ANC) اشاره کرد که معمولا در محصولات برتر دیده می‌شود.

همچنین این هدفون‌ دارای درایورهای تقویت‌کننده صدای بیس ۱۳.۶ میلی متری است و باتری آن‌ها حداکثر ۲۲ ساعت کار می‌کند. علاوه بر این، تاخیر ۸۸ میلی ثانیه‌ای این هدفون عملکرد بهتری در هنگام بازی‌ ارائه می‌کند که این موضوع می‌تواند برای گیمرها اهمیت زیادی داشته باشد.

ریلمی بادز وایرلس ۲ از تاریخ ۴ مرداد و با قیمت ۳۰ دلار به فروش خواهد رسید.

ریلمی بادز وایرلس ۲ نئو

ریلمی واچ ۲

این دستگاه دقیقا برخی مشخصات اصلی ریلمی بادز وایرلس ۲ را دارد اما ریلمی برای کاهش هزینه‌های خود تغییراتی را اعمال کرده است.

این هدفون دارای درایورهای دینامیکی ۱۱.۲ میلیمتری است و با استفاده از استاندارد IPX۴ در برابر آب مقاوم هستند، بنابراین بدون هیچ مشکلی در باشگاه‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. با این وجود هدفون اقتصادی ریلمی از ANC پشتیبانی نمی‌کند و تنها هنگام مکالمه‌ها می‌تواند نویز پس زمینه را لغو کند.

قیمت این هدفون نیز حدود ۲۰ دلار اعلام شده است و به همراه سایر محصول‌ها به بازار عرضه می‌شود.

ریلمی بادز Q۲ نئو

ریلمی واچ ۲

با توجه به اینکه صدای بیس اضافی ویژگی اصلی در فروش هدفون‌های این محدوده قیمتی محسوب می‌شوند، ریلمی بادز Q۲ نئو از درایورهای تقویت‌کننده صدای بیس ۱۰ میلی متری بهره می‌برد. ریلمی ادعا می‌کند که محصول خود در حالت شارژ کامل ۲۰ ساعت کار خواهد کرد و برخی ویژگی‌های اصلی ریلمی بادز وایرلس ۲ نئو مانند تاخیر ۸۸ میلی ثانیه‌ای هنگام بازی در این محصول نیز دیده می‌شود.

سرانجام ریلمی بادز Q۲ نئو با برچسب قیمت ۲۱ دلاری خود از تاریخ ۷ مرداد به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی