ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس نورد ۲
تکنولوژی

وان پلاس نورد ۲ 5G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژر ۶۵ واتی رونمایی شد

وان پلاس نورد ۲ 5G جدیدترین گوشی سری نورد با تراشه سفارشی دیمنسیتی ۱۲۰۰-AI مدیاتک، دوربین بهبود یافته و فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی Warp Charge معرفی شد. وان پلاس نورد ۲ 5G از یک ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

وان پلاس نورد ۲ 5G جدیدترین گوشی سری نورد با تراشه سفارشی دیمنسیتی ۱۲۰۰-AI مدیاتک، دوربین بهبود یافته و فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی Warp Charge معرفی شد.

وان پلاس نورد ۲ 5G از یک نمایشگر مسطح بهره می‌برد که روزنه مخصوص دوربین سلفی اکنون بسیار کوچک‌تر از قبل روی آن دیده می‌شود، زیرا فقط یک دوربین را در خود جای داده است. بیشتر تغییرات اصلی طراحی این گوشی در پنل پشتی آن دیده می‌شود. ماژول دوربین به صورت کامل دوباره طراحی شده است و شباهت زیادی به سری «وان پلاس ۹» دارد.

وان پلاس نورد ۲

همچنین وان پلاس گوشی جدید خود را در سه رنگ متنوع خاکستری مات، آبی مه آلود و سبز عرضه خواهد کرد. متاسفانه خبری از رنگ قرمز این گوشی که در رندرهای گذشته شاهد آن بودیم، نیست و ممکن است این نسخه بعدا در بازار اروپا و انگلیس عرضه شود.

وان پلاس نورد ۲ از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد که روزنه مخصوص دوربین سلفی آن در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر دیده می‌شود. همچنین وان پلاس در زیر کاپوت گوشی جدید خود یک پردازنده دیمنسیتی ۱۲۰۰-AI قرار داده که نسخه ویژه دیمنسیتی ۱۲۰۰ محسوب می‌شود و توسط مدیاتک و وان پلاس ساخته شده است. خریداران می‌توانند وان پلاس نورد ۲ را در سه پیکربندی مختلف با رم ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی خریداری کنند و این گوشی از اسلات کارت حافظه نیز پشتیبانی نمی‌کند.

وان پلاس نورد ۲

دوربین‌های وان پلاس نورد ۲ نیز بهبود پیدا کرده‌اند و سنسور اصلی آن یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX۷۶۶ با OIS است که با یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز مونو ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود. همچنین برای تصاویر سلفی نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX۶۱۵ در جلوی نمایشگر دستگاه وجود دارد.

پردازنده دیمنسیتی ۱۲۰۰-AI با ویژگی‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی برای عکاسی و فیلم‌برداری به بهبود کلی عکس‌های و ویدیوهای دوربین این گوشی کمک زیادی می‌کند. همچنین ویژگی Dual View Video نیز در این دستگاه وجود دارد که به کاربران امکان ضبط همزمان ویدیو از دو طرف گوشی را می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه وان پلاس نورد ۲ می‌توان به خشاب سیم کارت دوگانه، بلوتوث ۵.۲، Wi-Fi 6 و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. وان پلاس در گوشی خود از اسپیکرهای استریو استفاده کرده اما خبری از جک صوتی نیست.  سرانجام نورد ۲ از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات Warp Charge پشتیبانی می‌کند.

قیمت این گوشی در پیکربندی‌های مختلفی که اشاره کردیم در بازار هند به ترتیب ۳۷۶، ۴۰۲ و ۴۷۰ دلار اعلام شده است. همچنین دو گزینه با حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت وارد بازار اروپا خواهد شد که به ترتیب ۳۹۹ و ۴۶۹ دلار قیمت خواهند داشت. پیش فروش گوشی هم اکنون از طریق وب‌سایت وان پلاس در حال انجام است اما از تاریخ ۶ مرداد فروش آن به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی