ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپو رنو ۶ پرو پلاس
تکنولوژی

نسخه ویژه‌ای از «اوپو رنو ۶ پرو پلاس» دوشنبه چهارم مردادماه معرفی می‌‌شود

چند ماه قبل اوپو از جدیدترین پرچمدار خود یعنی «اوپو رنو ۶» در سه نسخه پایه، پرو و پرو پلاس رونمایی کرد و حالا قصد دارد روز دوشنبه چهارم مردادماه نسخه ویژه‌ با نام اوپو ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

چند ماه قبل اوپو از جدیدترین پرچمدار خود یعنی «اوپو رنو ۶» در سه نسخه پایه، پرو و پرو پلاس رونمایی کرد و حالا قصد دارد روز دوشنبه چهارم مردادماه نسخه ویژه‌ با نام اوپو رنو ۶ پرو پلاس Detective Conan به بازار عرضه کند.

اوپو از طریق شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده است که روز دوشنبه  نسخه جدیدی از گوشی اوپو رنو ۶ پرو پلاس را تحت عنوان «نسخه کارآگاه کونان» (Detective Conan) عرضه خواهد کرد و انتظار می‌رود در آن زمان اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک گذاشته شود.

اوپو رنو ۶ پرو پلاس

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این نسخه جدید گوشی پرچمدار اوپو مشخص نشده است اما به صورت کلی انتظار می‌رود مشخصات آن مانند اوپو رنو ۶ پرو پلاس باشد و این شرکت چینی فقط طراحی آن را دستخوش تغییراتی کند تا منعکس کننده شخصیت کارآگاه کونان باشد.

بر این اساس انتظار می‌رود نسخه کارآگاه کونان این گوشی از یک نمایشگر انعطاف پذیر با لبه‌های خمیده ۶.۵۵ اینچی امولد با پشتیبانی از نرخ‌ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره ببرد. در زیر کاپوت گوشی نیز احتمالا تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام قرار خواهد گرفت.

در بخش دوربین گوشی نیز سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX۷۶۶ وجود خواهد داشت که یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی فوق‌عریض، یک لنز تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند. برای تصاویر سلفی و انجام مکالمات صوتی نیز اوپو یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در گوشه سمت چپ نمایشگر دستگاه قرار داده است.

رنو ۶ پرو پلاس از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری ColorOS ۱۱.۱ بهره می‌برد و انرژی مورد نیاز آن توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع فوق‌العاده ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند. اوپو همچنین شب گذشته از جدیدترین فناوری‌های شارژ سریع خود با هدف اطمینان پیدا کردن از ایمنی باتری در هنگام انجام فرآیند شارژ سریع معرفی کرد که هنوز معلوم نیست چه دستگاهی از این فناوری‌های پشتیبانی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی