ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فلیپ
تکنولوژی

نسل بعدی گلکسی زد فلیپ احتمالا با دوربین چرخان روی لولا معرفی می‌شود

در حالی که انتظار می‌رود سامسونگ در ماه جاری و در رویداد آنپکد از دو گوشی تاشو «گلکسی زد فلیپ ۳» و «گلکسی زد فولد ۳» رونمایی کند، گزارش جدیدی عنوان می‌کند که احتمالا نسل ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

در حالی که انتظار می‌رود سامسونگ در ماه جاری و در رویداد آنپکد از دو گوشی تاشو «گلکسی زد فلیپ ۳» و «گلکسی زد فولد ۳» رونمایی کند، گزارش جدیدی عنوان می‌کند که احتمالا نسل بعدی گلکسی زد فلیپ از فناوری دوربین چرخشی روی لولا بهره ببرد.

بر اساس گزارش LetsGoDigital، سامسونگ اوایل سال جاری میلادی پتنت جدیدی را به دفتر مالکیت معنوی جهان (WIPO) ارائه کرده است که طراحی گوشی تاشو از خانواده «گلکسی زد فلیپ» را نشان می‌دهد. طبق مستندات ارائه شده در این پتنت که روی ماژول دوربین منحصر به فرد این گوشی تمرکز دارد، یک دوربین چرخان روی لولای گوشی دیده می‌شود که قابلیت چرخش به سمت بالا و عقب را دارد که با این وجود می‌تواند از زوایای مختلفی عکاسی کند.

گلکسی زد فلیپ

همچنین در این گزارش عنوان شده است که ماژول دوربین این گوشی می‌تواند هم بعنوان دوربین سلفی و هم به عنوان سنسور اصلی گوشی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین طبق این مستندات، گوشی تاشو به تصویر کشیده شده از نمایشگر خارجی کوچک‌تر نیز بهره خواهد برد که علاوه بر نمایش دادن اعلان‌ها و هشدارهای مربوط به گوشی در هنگام تا شدن، به گرفتن عکس‌های سلفی نیز کمک خواهد کرد.

در حالی که طراحی دوربین چرخان روی لولای این گوشی به عنوان یک ماژول دوربین کاملا جالب توجه به نظر می‌رسد، اما قرار دادن سنسور روی لولای دستگاه ممکن است مشکلات زیادی را ایجاد کند.

در آخر باید عنوان کرد که ماژول دوربین این گوشی کمی بزرگ به نظر می‌رسد و احتمالا از لولا بیرون زده باشد. بنابراین گوشی در حالت باز شده، احتمالا به راحتی روی پنل پشتی خود قرار نخواهد گرفت و نگه داشتن آن نیز مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. از طرفی دیگر سامسونگ لولا گوشی‌های خود را به صورت یکپارچه می‌سازد که با این وجود طراحی این گوشی کمی متفاوت به نظر می‌رسد. البته باید توجه کرد که توسعه این گوشی هنوز در مرحله ارائه پتنت قرار دارد و مشخص نیست که سامسونگ واقعا قصد دارد روی چنین دستگاهی کار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی