ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی F42 5G با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک در گیک‌بنچ رویت شد

مشخصات گوشی منتسب به گلکسی F42 5G سامسونگ پیش از رونمایی رسمی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد و برخی مشخصات آن به اشتراک گذاشته شده است. سامسونگ در حال آماده سازی گوشی دیگری از سری ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

سامسونگ در حال آماده سازی گوشی دیگری از سری F تحت عنوان گلکسی F42 5G است. مشخصات این گوشی اکنون با شماره مدل SM-E426B در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است که با این وجود می‌توان گفت طی چند هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد. طبق مشخصات بنچمارک، این گوشی از تراشه منتسب به دیمنسیتی ۷۰۰ شرکت مدیاتک با شماره مدل MT6833V / NZA بهره می‌برد.

گلکسی F42

همچنین مستندات این بنچمارک مشخص می‌کند که گلکسی F42 5G از ۶ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ بهره می‌برد. گوشی میان‌رده جدید سامسونگ در آزمون تک هسته‌ای امتیاز ۵۵۹ و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز ۱۷۱۹ را به دست آورده است. پیش از این گلکسی F42 5G تاییدیه وای‌فای خود را کسب کرده بود که طبق آن، با یک دستگاه میان‌رده ۵G روبه‌رو هستیم که البته از وای فای ۶ پشتیبانی نمی‌کند.

گوشی‌های سری F سامسونگ نسخه‌های جدیدی از دستگاه‌های موجود در سری A یا M هستند. در حال حاضر، گلکسی A22 5G تنها گوشی مجهز به تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک است. به همین دلیل انتظار می‌رود که گلکسی F42 5G نیز می‌تواند نسخه جدیدی از گلکسی A22 5G باشد.

گلکسی A22 5G از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن +Full HD بهره می‌برد. تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ این دستگاه با حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه می‌شود. علاوه بر این گلکسی A22 5G از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات بهره می‌برد.

A22 از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی، سنسورهای ماژول دوربین سه‌گانه قرار گرفته در پنل پشتی آن را تشکیل می‌دهد. از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به اسلات کارت حافظه microSD و سنسور اثر انگشت اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی