ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پوکو X3 GT
تکنولوژی

مشخصات و پوسترهای تبلیغاتی پوکو X3 GT پیش از رویداد رونمایی منتشر شد

پیش از آغاز رویداد رونمایی «پوکو X3 GT» که قرار است اول مردادماه برگزار شود، مشخصات اصلی این دستگاه از جمله تراشه دیمنسیتی ۱۱۰۰ مدیاتک و شارژر ۶۷ واتی آن به اشتراک گذاشته شد. پیش ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

پیش از آغاز رویداد رونمایی «پوکو X3 GT» که قرار است اول مردادماه برگزار شود، مشخصات اصلی این دستگاه از جمله تراشه دیمنسیتی ۱۱۰۰ مدیاتک و شارژر ۶۷ واتی آن به اشتراک گذاشته شد.

پیش از این گفته شده بود که پوکو X3 GT نسخه گلوبال «ردمی نوت ۱۰ پرو 5G» خواهد بود و پوسترهای تبلیغاتی جدید از این دستگاه منتشر شده که این موضوع را تایید می‌کند. طراحی موبایل جدید بسیار شبیه به پرچمدار سری ردمی نوت است که هم اکنون در بازار چین عرضه می‌شود. علاوه بر این پوستر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده توسط تایید می‌کند که این گوشی به تراشه دیمنسیتی ۱۱۰۰ مدیاتک که قابلیت اتصال به شبکه 5G نیز دارد، بهره خواهد برد.

علاوه بر این گفته می‌شود پوکو X3 GT در سه ترکیب رنگ مشکی، سفید و آبی/سبز عرضه خواهد شد که پنل پشتی دو مدل از آن‌ها (سفید و آبی/سبز) مانند ردمی نوت ۱۰ پرو 5G از طراحی خاصی برخوردار است.

در مورد مشخصات این دستگاه نیز انتظار می‌رود پوکو X3 GT تقریبا مشابه ردمی نوت ۱۰ پرو 5G ظاهر شود و از نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرد که توسط محافظ «گوریلا گلس ویکتوس» محافظت شده است. در زیر کاپوت نیز، انتظار می‌رود علاوه بر تراشه دیمنسیتی ۱۱۰۰ مدیاتک به حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR۴x و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 مجهز شود.

پوکو X3 GT

در قسمت دوربین‌ها نیز پوکو X3 GT از ماژول سه‌گانه دوربین بهره می‌برد که یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در قسمت جلو دستگاه نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است که برای گرفتن تصاویر سلفی و تماس ویدیویی کاربرد دارد.

در آخر انتظار می‌رود پوکو X3 GT به همراه سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری سفارشی MIUI ۱۲.۵ در دسترس کاربران قرار گیرد. همچنین انرژی مورد نیاز دستگاه نیز توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات فراهم خواهد شد.

پوکو که زیر برند شیائومی محسوب می‌شود امروز (اول مرداد) از گوشی پوکو F3 GT در هند رونمایی می‌کند و فقط چند روز پس از آن، این شرکت قرار است گوشی پوکو X3 GT را در تاریخ ۶ مرداد و در کشور مالزی معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی