ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک بوک ایر اپل با نمایشگر ۱۳ اینچی مینی LED احتمالا ۲۰۲۲ از راه می‌رسد

«مینگ-چی کو» تحلیلگر معروف اپل در گزارش جدیدی می‌گوید نسل بعدی مک بوک ایر اپل از نمایشگر ۱۳.۳ اینچی مینی LED بهره خواهد برد که احتمالا اواسط سال آینده میلادی همراه با نسل جدید تراشه‌های ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

«مینگ-چی کو» تحلیلگر معروف اپل در گزارش جدیدی می‌گوید نسل بعدی مک بوک ایر اپل از نمایشگر ۱۳.۳ اینچی مینی LED بهره خواهد برد که احتمالا اواسط سال آینده میلادی همراه با نسل جدید تراشه‌های سری M معرفی می‌شود.

گزارش‌های غیررسمی منتشر شده پیرامون محصولات آتی اپل موجب شده تا دید بهتری نسبت به آینده دستگاه‌های این شرکت پیدا کنیم که شامل سری مک بوک نیز می‌شود. به تازگی مینگ-چی کو (Ming Chi Kuo)، یکی از تحلیلگران باسابقه محصولات اپل، در گزارشی با رسانه 9to5Mac اعلام کرده است که انتظار معرفی مک بوک ایر جدید در اواسط سال ۲۰۲۲ را همراه با صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی مجهز به پنل مینی LED دارد. او در گذشته نیز اعلام کرده بود که اپل در حال کار روی طراحی جدیدی برای مک بوک ایر است، اما جدول زمانی مشخصی برای عرضه آن در نظر نگرفته بود.

با توجه به زمان‌بندی پیش‌بینی شده، احتمال دارد که اپل تاریخ مشابهی مانند آنچه برای iMac شاهد بودیم، در نظر بگیرد یا حتی مک بوک ایر جدید خود را به کنفرانس WWDC سال آینده بیاورد. مینگ چی کو نظر قبلی خود پیرامون استفاده از مینی LED در نسل آتی لپ‌تاپ‌های اپل را بار دیگر تکرار کرده و اندازه ۱۳.۳ اینچی را برای نمایشگر در نظر گرفته است؛ در نتیجه با وجود استفاده از فناوری جدید برای صفحه نمایش، اندازه آن مشابه با نسل کنونی باقی خواهد ماند. چندی پیش اعلام شده بود که اپل قصد دارد استاندارد ۱۴ اینچی را برای لپ‌تاپ‌های خود به کار بگیرد، اما به نظر می‌رسد استفاده از آن به محصولات گران قیمت مانند مک بوک پرو محدود می‌شود. 

صفحه نمایش‌های دارای فناوری مینی LED، از هزاران لامپ LED کوچک برای تامین نور پس‌زمینه استفاده می‌کنند که کنتراست بهتری را نسبت به فناوری‌های قدیمی‌تر ارائه می‌دهند و به نمایش بهتر رنگ سیاه مانند پنل‌های OLED کمک می‌کنند. طبق گزارش انتظار می‌رود که اپل از تراشه‌های جدید خود نیز در مک بوک ایر آتی استفاده کند و شاید اولین دستگاهی باشد که به تراشه M2 اپل مجهز می‌شود و مک بوک پروی بعدی میزبان M1X خواهد بود که نسخه بهبود یافته M1 از نظر گرافیکی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی