ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس بادز پرو
تکنولوژی

وان پلاس بادز پرو با فناوری حذف نویز تطبیقی معرفی شد [تماشا کنید]

وان پلاس علاوه بر گوشی نورد ۲ 5G، به صورت رسمی از «وان پلاس بادز پرو» نیز رونمایی کرد که با طراحی چشمگیر از ویژگی‌ قدرتمند حذف نویز تطبیقی بهره می‌برد. یکی از ویژگی‌های بسیار ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

وان پلاس علاوه بر گوشی نورد ۲ 5G، به صورت رسمی از «وان پلاس بادز پرو» نیز رونمایی کرد که با طراحی چشمگیر از ویژگی‌ قدرتمند حذف نویز تطبیقی بهره می‌برد.

یکی از ویژگی‌های بسیار قابل توجه هدفون‌های کاملا بی‌سیم وان پلاس، پشتیبانی از فناوری حذف نویز تطبیقی است که به صورت هوشمند صداهای ناخواسته محیط را به صورت واقعی حذف کرده و تجربه‌ای کاملا همه‌جانبه را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین هدفون‌ وان پلاس بادز پرو از سه میکروفون بهره می‌برد که با این وجود قادر به فیلتر کردن میزان صدای محیط تا حداکثر ۴۰ دسی‌بل است. این امر باعث ارائه شدن صدای بهتر و روان‌تری می‌شود که با شرایط مختلف محیطی سازگار است.

وان پلاس بادز پرو

از نظر طراحی نیز باید عنوان کرد هدفون‌ بی‌سیم جدید وان پلاس در رنگ‌های مشکی و سفید مات عرضه می‌شوند که بدنه آن‌ دارای پوشش فلزی براق است که تجربه بهتری را به ارمغان می‌آورد و از آن در برابر عرق و نفوذ گرد و غبار محافظت می‌کند. از طرفی هدفون وان پلاس از درایور بزرگ ۱۱ میلیمتری، پشتیبانی از فناوری صدای دالبی و مشخصات صوتی وان پلاس Audio ID بهره می‌برد تا به صورت کلی تجربه بهتری در اختیار کاربران قرار دهد.

پیشرفت مهم دیگر بادز پرو به دوام باتری آن مربوط می‌شود. وان پلاس در هدفون‌های جدید خود از باتری بهبود یافته‌ای استفاده کرده که می‌تواند همراه با جعبه آن تا ۳۸ ساعت به عملکرد خود ادامه دهد. خود هدفون‌ها بدون استفاده از قابلیت حذف نویز تا ۷ ساعت دوام خواهند آورد و جعبه شارژ آن‌ها ۳ ساعت دیگر نیز فراهم می‌کند. در صورت فعال بودن این قابلیت دوام باتری گوشی تا ۵ ساعت کاهش پیدا می‌کند. سرانجام ۱۰ دقیقه شارژ هدفون‌ها به لطف پشتیبانی از فناوری Warp Charge به میزان ۱۰ ساعت باتری آن را شارژ خواهد کرد.

وان پلاس بادز پرو از تاریخ ۳ شهریور ماه با قیمت ۱۵۰ یورو وارد بازار اروپا و از ۱۰ شهریور با قیمت ۱۵۰ دلار در بازار ایالات متحده و کانادا فروخته خواهد شد. درباره قیمت و عرضه این هدفون‌ها در بازار هند هیچ جزئیاتی ارائه نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی