ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پوکو F3 GT با تراشه دیمنستی ۱۲۰۰ و پشتیبانی از شارژ ۶۷ واتی معرفی شد

پوکو از موبایل F3 GT رونمایی کرد که ویژگی‌های مشابهی با ردمی K40 نسخه گیمینگ دارد و تراشه دیمنستی ۱۲۰۰ امور پردازشی آن را به دوش می‌کشد.  از مهم‌ترین مشخصات سخت‌افزاری پوکو F3 GT می‌توان ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۹

پوکو از موبایل F3 GT رونمایی کرد که ویژگی‌های مشابهی با ردمی K40 نسخه گیمینگ دارد و تراشه دیمنستی ۱۲۰۰ امور پردازشی آن را به دوش می‌کشد. 

از مهم‌ترین مشخصات سخت‌افزاری پوکو F3 GT می‌توان به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۰ بیت با حداکثر روشنایی نیت و پنل AMOLED اشاره کرد که نرخ به‌روزسانی تصویر ۱۲۰ هرتز و نرخ دریافت لمس ۴۸۰ هرتز را ارائه می‌دهد و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برای آن در نظر گرفته شده است.

روزنه مخصوص دوربین سلفی نیز قسمت بالا و وسط نمایشگر با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی و پشتیبانی از ضبط ویدیوهای ۱۲۰ فریم اسلوموشن 720p قرار گرفته است. پوشش محافظ گوریلا گلس ۵ ساخت کورنینگ در جلو و پشت بدنه می‌تواند از افتادن خط و خش روی دستگاه جلوگیری کند. کلیدهای فیزیکی همراه با حسگر اثر انگشت در کنار شاسی‌های فیزیکی مخصوص بازی در اطراف بدنه مشاهده می‌شوند.

تراشه دیمسنتی ۱۲۰۰ ساخت مدیاتک، قلب تپنده دستگاه را تشکیل می‌دهد که با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم دو کاناله از نوع LPDDR4x همراه می‌شود. حافظه داخلی دستگاه نیز از نوع UFS 3.1 با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت است. محفظه بخار بزرگ همراه با سینک حرارتی ساخته شده از گرافن سفید برای خنک کردن قطعات داخلی مورد استفاده قرار گرفته اند. لنز اصلی دستگاه از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.65 بهره می‌گیرد و لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید ۱۲۰ درجه در کنار لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو آن را همراهی می‌کنند. در اطراف لنزها نورپردازی RGB به چشم می‌خورد. اتصال 5G، بلوتوث نسخه ۵.۲، پشتیبانی از دو سیم کارت و درگاه USB-C از ویژگی‌های مهم ارتباطی مهم محصول محسوب می‌شوند. متاسفانه خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست اما بلندگوهای استریو JBL با پشتیبانی از استاندارد Dolby Atmos می‌توانند نویدبخش تجربه صوتی دلنشینی باشند.

باتری پوکو F3 GT با ظرفیت ۵۰۶۵ میلی‌آمپر ساعت از شارژ‌ سریع ۶۷ واتی، کوییک شارژ ۳.۰ و استاندارد USB PD 3.0 پشتیبانی می‌کند. نسخه ۱۱ اندروید به همراه رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی به صورت پیش‌فرض روی دستگاه قرار دارند. دو رنگ سیاه و نقره‌ای در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است و ثبت پیش سفارش از فردا آغاز می‌شود. عرضه نهایی نیز از سه روز دیگر شروع خواهد شد. نسخه پایه با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۵۰ دلار برای پیش‌ فروش در دسترس است درحالی که قیمت نهایی آن به ۳۶۲ دلار می رسد. ارقام گفته شده برای نسخه ۸ گیگابایتی با ۱۲۸ گیگابایت برابر با ۳۷۶ و ۳۹۰ دلار است. گران‌ترین مدل نیز با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابیت حافظه داخلی با قیمت نهایی ۴۱۶ دلار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M_Soltan
    M_Soltan | ۱ مرداد ۱۴۰۰

    Copy + Past

مطالب پیشنهادی