ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بروزرسانی Wear OS 3
تکنولوژی

گوگل فهرست ساعت‌های هوشمندی که بروزرسانی Wear OS 3 را دریافت می‌کنند منتشر کرد

گوگل علاوه بر اعلام نام رسمی و کامل سیستم عامل Wear OS 3.0،‌ فهرست اولیه ساعت‌های هوشمندی که آپدیت جدید را دریافت می‌کنند، اعلام کرد. هرچند گوگل اواسط اردیبهشت ماه در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

گوگل علاوه بر اعلام نام رسمی و کامل سیستم عامل Wear OS 3.0،‌ فهرست اولیه ساعت‌های هوشمندی که آپدیت جدید را دریافت می‌کنند، اعلام کرد.

هرچند گوگل اواسط اردیبهشت ماه در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از «Wear OS 3.0» رونمایی کرد اما نام کامل این سیستم عامل مشخص نشده بود. غول فناوری سیلیکون ولی نام کامل سیستم عامل محصولات پوشیدنی خود را Wear OS 3 نامیده است که احتمالا به دلیل همکاری با سامسونگ خبری از نام «گوگل» در آن دیده نمی‌شود.

«گلکسی واچ ۴» و «گلکسی واچ ۴ کلاسیک» اولین دستگاه‌هایی هستند که از این سیستم عامل پشتیبانی خواهند کرد و گوگل امروز به صورت رسمی اعلام کرده که ساعت‌های «تیک واچ پرو ۳» و «تیک واچ E3» از شرکت «موبوی» نیز آپدیت Wear OS 3 را دریافت خواهند کرد. همچنین محصولات پوشیدنی آینده این شرکت نیز یا از روز اول این بروزرسانی را دریافت می‌کنند یا پس از گذشت زمان بروزرسانی آن را دریافت خواهند کرد.

بروزرسانی Wear OS 3
تیک واچ پرو ۳ موبوی

علاوه بر این، نسل جدید دستگاه‌های تولیدکننده آمریکایی Fossil که اواخر امسال معرفی می‌شوند نیز  بروزرسانی Wear OS 3 را دریافت خواهند کرد اما به همراه این سیستم عامل عرضه نخواهند شد.

لیست ساعت‌هایی که بروزرسانی سیستم عامل جدید گوگل را دریافت خواهند کرد به همین چند مورد محدود می‌شود. گوگل در وبلاگ رسمی خود درباره زمان انتشار این بروزرسانی عنوان می‌کند:

تجربه کاربر از اولویت‌های اصلی ما محسوب می‌شود و به همین دلیل انتظار داریم برخی از کاربران همچنان استفاده از سیستم عامل فعلی را ترجیح دهند. بنابراین ما بروزرسانی جدید را به صورت انتخابی و براساس نظر کاربر برای دستگاه‌های واجد شرایط ارائه خواهیم کرد و انتظار داریم که از نیمه دوم ۲۰۲۲ بتوانیم بروزرسانی جدید را ارائه کنیم.

همچنین در مورد محصولات موجود در بازار باید عنوان کرد که ساعت‌هایی که از سیستم عامل تایزن بهره می‌برند بروزرسانی Wear OS 3 را دریافت نخواهند کرد اما این بروزرسانی برای ساعت‌هایی با سیستم عامل Wear OS 2 منتشر خواهد شد. با این وجود سامسونگ اعلام کرده است که تا سه سال از سیستم عامل تایزن پشتیبانی خواهد کرد و با ارائه بروزرسانی‌های نرم‌افزاری، ویژگی‌های جدیدی را در اختیار این ساعت‌ها قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی