ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۱۳ احتمالا از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند

اپل ظاهرا می‌خواهد سرعت شارژ آیفون‌های آینده‌اش را افزایش دهد چرا که طبق جدیدترین اطلاعات، گوشی‌های سری آیفون ۱۳ احتمالا قادر به پشتیبانی از شارژر ۲۵ واتی خواهند بود. در حال حاضر سری آیفون ۱۲ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

اپل ظاهرا می‌خواهد سرعت شارژ آیفون‌های آینده‌اش را افزایش دهد چرا که طبق جدیدترین اطلاعات، گوشی‌های سری آیفون ۱۳ احتمالا قادر به پشتیبانی از شارژر ۲۵ واتی خواهند بود. در حال حاضر سری آیفون ۱۲ از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

با توجه به اینکه سری آیفون ۱۲ از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند، حتی اگر از شارژر قدرتمندتری هم استفاده کنید باز هم سرعت بالاتری در اختیارتان قرار نمی‌گیرد. اما این موضوع احتمالا در نسل بعدی آیفون‌ها تغییر می‌کند.

طبق گزارش جدیدی که از چین منتشر شده، اپل سرعت شارژ سری آیفون ۱۳ را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، گفته شده که کوپرتینویی‌ها در پاییز پیش رو یک شارژر ۲۵ واتی نیز روانه بازار می‌کنند. در حال حاضر این کمپانی شارژر ۲۰ واتی خود را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رساند، بنابراین احتمالا قیمت آداپتور جدید آن بیشتر خواهد بود.

آیفون ۱۳

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی در مقایسه با ۲۰ واتی تغییر شگرفی در سرعت شارژ ایجاد نمی‌کند و حتی شاید برخی کاربران متوجه چنین تغییری نشوند. با این حال یک پیشرفت نسبت به نسل قبلی آیفون‌ها به حساب می‌آید، مخصوصا با توجه به افزایش احتمالی ظرفیت باتری سری آیفون 13.

در حال حاضر پرچمدارهای اندرویدی از سرعت شارژ بالاتری نسبت به سری آیفون ۱۲ پشتیبانی می‌کنند. برای مثال سری گلکسی S21 قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی است و یا شیائومی می ۱۱ از شارژ سریع ۵۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

طبق گزارش‌ها، اپل ظرفیت باتری سری آیفون ۱۳ را افزایش می‌دهد بنابراین با افزایش سرعت شارژ کاربران نباید زمان بیشتری منتظر شارژ کامل این دستگاه‌ها بمانند.

انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها از نمایشگر پیشرفته LTPO در مدل‌های پرو نسل بعدی آیفون استفاده کنند. این نوع نمایشگر در مقایسه با OLED استاندارد مصرف انرژی پایین‌تری دارد، بنابراین برای ارائه رفرش ریت ۱۲۰ هرتز گزینه مناسبی به حساب می‌آید. علاوه بر این، احتمالا کاربران سری آیفون 13 به قابلیت نمایشگر همیشه روشن هم دسترسی پیدا می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۳ مرداد ۱۴۰۰

    الهی،مرسی،اونموقع که همه فست شده بودن،اپل نداشت،میگفتن حتما اپل تشخیص داده فست ضرر داره،هیچکس نگفت اپل عقب افتادس که بعد ۴ سال که ۲۵ وات تو بازار هست الان ۲۵ گذاشته،بعد هیچکس نمیگه مگه اپل ۵ سال پیش نمیگفت فست ضرر داره!

مطالب پیشنهادی