ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای خرید موبایل شیائومی Mi 10T 5G
تکنولوژی

شیائومی می 11T احتمالا با دوربین سلفی زیر نمایشگر از راه می‌رسد

به نظر می‌رسد شیائومی روی گوشی می 11T کار می‌کند چرا که اخیرا یک دستگاه این کمپانی در لیست FCC مشاهده شده که گفته می‌شود می 11T با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ است. این گوشی هوشمند ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

به نظر می‌رسد شیائومی روی گوشی می 11T کار می‌کند چرا که اخیرا یک دستگاه این کمپانی در لیست FCC مشاهده شده که گفته می‌شود می 11T با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ است.

این گوشی هوشمند با شماره مدل 2107113SG توسط حساب توییتری به نام «Kacper Skrzypek» رویت شده. به گفته این منبع، شیائومی می 11T به احتمال ۹۹ درصد به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز می‌شود، بنابراین شیائومی چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس یا ۸۹۵ را برای گوشی‌های سری می ۱۲ درنظر می‌گیرد.

این احتمال وجود دارد که شیائومی چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ را برای نسخه پرو این سری درنظر بگیرد و مدل استاندارش را با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ روانه بازار کند. البته با توجه به روند سال گذشته، به احتمال زیاد هردوی آن‌ها اسنپدراگون ۸۸۸ خواهند داشت.

شیائومی سپتامبر ۲۰۲۰ گوشی‌های سری می 10T شامل می 10T، می 10T پرو و می 10T لایت را معرفی کرد و امسال هم احتمالا از سه گوشی از سری می 11T رونمایی خواهد کرد. بنابراین با نزدیک شدن به تاریخ معرفی، کم‌کم باید منتظر انتشار گزارش‌ها درباره آن‌ها باشیم.

شیائومی می 11T

شیائومی علاوه بر تجهیز نسخه استاندارد و پرو این گوشی‌های هوشمند به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، احتمالا در آن‌ها از دوربین سلفی زیر نمایشگر هم استفاده خواهد کرد، فناوری که گفته می‌شود در شیائومی می میکس ۴ هم حضور خواهد داشت.

به نظر می‌رسد این گوشی‌های جدید از فناوری ارتباطی باند فوق وسیع (UWB) هم پشتیبانی می‌کنند، فناوری که در گوشی‌های پرچمدار بازار مانند سری آیفون ۱۲ و گلکسی S21 اولترا وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های احتمالی گوشی‌های سری می 11T شیائومی می‌تواند استفاده از نمایشگر OLED بجای LCD باشد. گوشی‌های سری می 10T به نمایشگر LCD مجهز شده‌اند و رفرش ریت بالایی دارند، بنابراین شیائومی با نمایشگر OLED و رفرش ریت بالا می‌تواند آن‌ها را وارد مرحله تازه‌ای کند.

هنوز شیائومی درباره این گوشی‌های هوشمند اظهارنظری نکرده، با این حال انتظار می‌رود در ماه سپتامبر شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم. تا آن زمان، گزارش‌های بیشتری درباره آن‌ها منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی