ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرپاد ۳ احتمالا همزمان با آیفون ۱۳ معرفی خواهد شد

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل جدید ایرپاد اپل هستیم و حالا طبق جدیدترین گزارش، باید منتظر معرفی ایرپاد ۳ در مراسم رونمایی از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ باشیم. گزارش‌ها در گذشته از شروع تولید ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل جدید ایرپاد اپل هستیم و حالا طبق جدیدترین گزارش، باید منتظر معرفی ایرپاد ۳ در مراسم رونمایی از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ باشیم.

گزارش‌ها در گذشته از شروع تولید انبوه این ایرپاد جدید در ماه آگوست یعنی ماه آینده میلادی خبر داده بودند، بنابراین گزارش جدید «دیجی‌تایمز» چندان دور از انتظار نیست. طبق گزارش اخیر، قطعات موردنیاز برای تولید ایرپاد ۳ هم اکنون در حجم کم ارسال شده‌اند و تولید آن در فصل سوم و چهارم ۲۰۲۱ افزایش می‌یابد.

نسل سوم ایرپاد اولین بروزرسانی این ایرباد بی‌سیم از مارس ۲۰۱۹ به حساب می‌آید. اپل در نسل دوم ایرپاد قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و فرمان صوتی Hey Siri را اضافه کرد و همچنین کیفیت صوتی آن را هم افزایش داد. در نسل سوم انتظار می‌رود تغییرات گسترده‌تر باشند و با طراحی جدیدی مشابه ایرپاد پرو روبه‌رو شویم.

ایرپاد ۳ اپل

تا به امروز چندین تصویر منتسب به این هدفون بی‌سیم منتشر شده که از ساقه‌های کوتاه‌تر آن خبر می‌دهند. علاوه بر این، قاب این ایرپاد جدید هم ابعاد بزرگتری دارد و از طراحی مشابه قاب ایرپاد پرو بهره می‌برد.

مراسم اپل برای رونمایی از سری آیفون ۱۳ احتمالا مانند گذشته و نه سال ۲۰۲۰ در سپتامبر برگزار خواهد شد. کوپرتینویی‌ها به علت بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان مجبور شدند سری آیفون ۱۲ را در اکتبر ۲۰۲۰ و دیرتر از همیشه معرفی کنند.

ایرپادهای اپل محبوبیت بسیار بالایی در بازار دارند و منطقی است که اپل نسل جدید آن‌ها را همزمان با آیفون‌های جدید معرفی کند. احتمالا ایرپاد ۳ با سری آیفون ۱۳ وارد بازار می‌شود که می‌تواند تاثیر مثبتی روی فروش این ایرباد بی‌سیم داشته باشد.

ایرپاد ۳ تنها هدفون بی‌سیم جدید اپل در بازار نخواهد بود چرا که کوپرتینویی‌ها روی ایرپاد پرو ۲ هم کار می‌کنند که البته انتظار می‌رود سال ۲۰۲۲ از راه برسد. ایرپاد پرو ۲ احتمالا از طراحی مشابه با ایرباد بی‌سیم جدید استودیو بادز بیتس بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی