ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولید انبوه فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی شیائومی احتمالا اواسط ۲۰۲۲ شروع می‌شود

فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی شیائومی که با نام Hypercharge شناخته می‌شود، احتمالا تولید انبوه خود را از سال آینده آغاز خواهد کرد و انتظار می‌رود برای اولین بار شاهد حضور چنین فناوری در پرچمدارهای ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی شیائومی که با نام Hypercharge شناخته می‌شود، احتمالا تولید انبوه خود را از سال آینده آغاز خواهد کرد و انتظار می‌رود برای اولین بار شاهد حضور چنین فناوری در پرچمدارهای این غول فناوری چینی باشیم.

گزارش جدید ارائه شده از چین نشان می‌دهد که فناوری Hypercharge شیائومی از ژوئن ۲۰۲۲ به تولید انبوه می‌رسد. این فناوری نوآورانه احتمالا در یکی از گوشی‌های پرچمدار شیائومی عرضه خواهد شد که طبق برخی گزارش‌ها می‌تواند «می ۱۲ اولترا» باشد.

شیائومی در خرداد ماه از فناوری شارژ سریع خود تحت عنوان Hypercharge رونمایی کرد. شیائومی برای نشان دادن فناوری جدید خود از یک گوشی «می ۱۱ پرو» با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده کرد و نتایج آن نشان داد که این فناوری در یک رکورد جهانی جدید، فقط در ۸ دقیقه قادر به شارژ کامل این دستگاه است. از سوی دیگر فناوری شیائومی همچنین از شارژ بی‌سیم ۱۲۰ وات استفاده می‌کند که آزمایش آن نیز با می ۱۵ پرو مشخص کرد که این فناوری در مدت زمان ۱۵ دقیقه به صورت کامل گوشی کاربران را شارژ خواهد کرد.

شارژ ۲۰۰ واتی شیائومی

پس از نمایش شارژ ۲۰۰ واتی شیائومی در خرداد، سوالات مهمی درباره این فناوری پیش آمد و همچنین نشان داده شد که از استانداردهای نظارتی چین برای طول عمر باتری پیشی گرفته و در ۸۰۰ دور شارژ کامل باتری فقط ۲۰ درصد از طول عمر باتری می‌کاهد.

در حال حاضر این نگرانی وجود دارد که آیا فناوری شارژ سریع شیائومی در سایر دستگاه‌های خارج از خانواده می نیز قابل استفاده خواهد بود یا خیر. به نظر می‌رسد شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های موبایل و سازندگان لوازم جانبی به فناوری‌های شارژ سریع جدید روی آورده‌اند. تولیدکنندگان به ارائه مرزهای جدیدی برای سرعت شارژ ادامه می‌دهند و حتی به زودی ممکن است رکوردهای جهانی برای شارژ با سیم‌ و بی‌‌سیم از سوی شیائومی شکسته شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی