ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون به دنبال جذب نیروی متخصص در زمینه رمرارزها و بلاکچین است

اخیرا نشانه‌هایی در آگهی‌های استخدامی آمازون دیده شده که احتمالا نوید خرید از طریق رمزارزها در این وب‌سایت را می‌دهند. به گزارش بیزنس اینسایدر، آمازون به تازگی در یکی از آگهی‌های استخدامی خود اعلام کرده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

اخیرا نشانه‌هایی در آگهی‌های استخدامی آمازون دیده شده که احتمالا نوید خرید از طریق رمزارزها در این وب‌سایت را می‌دهند. به گزارش بیزنس اینسایدر، آمازون به تازگی در یکی از آگهی‌های استخدامی خود اعلام کرده که به دنبال یک متخصص حوزه بلاکچین و رمزارزها می‌گردد تا بتواند نقشه راه و استراتژی این شرکت برای ورود به چنین حوزه‌ای را تدوین و مدیریت کند.

همانطور که احتمالا می‌دانید، آمازون از رمزارزها به عنوان یک روش پرداخت پشتیبانی نمی‌کند. اما یکی از مقامات این شرکت در مصاحبه با اینسایدر گفته که آمازون از نوآوری‌هایی که در حوزه رمزارزها در حال اتفاق افتادن است، تحت تأثیر قرار گرفته و این روزها در حال بررسی راه‌هایی است که چگونه این فناوری را در اکوسیستم خود به‌کار بگیرد.

البته باید گفت که آمازون به طور کامل با فضای بلاکچین غریبه نیست. در حال حاضر سرویس ابری این شرکت موسوم به AWS به مشتریانش خدمات بلاکچین مدیریت شده ارائه می‌کند.

آمازون رمزارزها

با این وجود «اندی جسی»، مدیر عامل آمازون در سال 2017 گفته بود که در زمان مدیریتش در واحد ابری آمازون، شرکت در عین اینکه فضای بلاکچین را پایش می‌کرده، بر این عقیده بوده که کارکرد عملی فناوری بلاکچین هنوز به اندازه‌ای نیست که بتواند جایگزین فناوری Distributed Ledger (دفتر کل توزیع‌شده) شود.

اما حالا و با گذشت سه سال از این موضوع، به نظر می‌رسد که نظر آمازون برگشته و این بار به طور جدی قصد ورود به حوزه بلاکچین و احتمالا رمزارزها را دارد. در صورت تحقق این موضوع، اصلا بعید نیست که به زودی امکان خرید و پرداخت از طریق رمزارزها به طور رسمی به فروشگاه آمازون اضافه شود.

بد نیست بدانید که اپل هم چند ماه بیش در آگهی‌های شغلی خود به دنبال توسعه‌دهنده کسب و کاری بوده که بتواند روش‌های «پرداخت‌ جایگزین» را در این شرکت مدیریت کند که به اعتقاد برخی نشان‌دهنده علاقه شرکت کوپرتینویی به سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزهاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی