ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راهنمای خرید آنلاین: معرفی بهترین فروشگاه‌ اینترنتی اسباب بازی

خرید اسباب بازی برای کودکان یک کار سخت اما هیجان انگیز است که با کمک فروشگاه‌های اینترنتی می‌توان از سختی آن کاست زیرا کالاها براساس جنسیت و بازه سنی فیلتر شده و انتخاب راحت‌تر می‌شود. ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

خرید اسباب بازی برای کودکان یک کار سخت اما هیجان انگیز است که با کمک فروشگاه‌های اینترنتی می‌توان از سختی آن کاست زیرا کالاها براساس جنسیت و بازه سنی فیلتر شده و انتخاب راحت‌تر می‌شود.

اسباب بازی شاید تا یک دهه گذشته صرفا وسیله‌ای برای سرگرمی کودکان به حساب می‌آمد اما طی چند سال گذشته، افراد به اهمیت آن در آینده کودکان پی برده‌‌اند. تصورات بی حد و مرز کودکان موقع بازی به اسباب بازی‌ها جان و معنا می‌دهد. همچنین دنیای فردای ما انعکاس همین بازی‌های امروز کودکان است، بنابراین بسیار مهم است که امروز چه اسباب بازی هایی را در اختیارشان می‌گذاریم.

اما خرید اسباب بازی برای کودکان هیچ وقت کار ساده‌ای نبوده و گاهی نیاز به صرف زمان زیادی برای پیدا کردن مناسب‌ترین گزینه داشته‌ایم. اما امروزه و با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی، می‌توان براساس جنسیت، بازه سنی و سایر موارد، کالاها را دسته بندی و فیلتر کرده و از بین گزینه‌های مختلف، بهترین را انتخاب و خریداری کرد. در ادامه نگاهی به سایت‌هایی انداخته‌ایم که می‌توانند گزینه مناسبی برای خرید اسباب‌بازی و سایر لوازم مربوط به حوزه کودک باشند.

دیجی‌کالا

این روزها دیجی‌کالا به اولین انتخاب افراد برای خرید اینترنتی تبدیل شده است. اگر شما نیز قصد خرید اسباب‌بازی به صورت اینترنتی دارید می‌توانید به بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران سری بزنید تا از بین هزاران پیشنهاد، گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید.

خرید اینترنتی اسباب بازی

در دیجی‌کالا می‌توانید علاوه بر اسباب بازی، وسایل مراقبت و سلامت، خواب، ملزومات گردش و سفر، لوازم شخصی و پوشاک مخصوص کودکان را تهیه کنید.

پس از ثبت سفارش، اگر در یکی از شهرهای اکسپرس باشید، امکان انتخاب بازه زمانی برای تحویل محصول‌تان دارید در غیر این صورت سفارش شما از طریق پست طی ۴ روز کاری تحویل می‌شود و برای بسیاری از محصولات امکان پرداخت در محل وجود دارد. هزینه ارسال برای خریدهای بالای 300هزار تومان نیز رایگان است.

آن طور که دیجی‌کالا می‌گوید این امکان در اختیار مشتریانش قرار گرفته تا در صورت پشیمانی از خرید محصول، حداکثر تا 7 روز انصراف خود را به واحد خدمات اعلام کنند و آن را بازپس بفرستند، البته به این شرط که محصول پلمپ بوده و از آن استفاده نشده باشد.

از دیگر مزایای دیجی‌کالا می‌توان به امکان خرید قسطی با دیجی‌پی اشاره کرد.

هویو

هویو را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید آنلاین اسباب بازی و کتاب کودک دانست زیرا در کنار ارائه محصولات مختلف، خدمت ویژه‌ای را به پدر و مادرانی که به دنبال آینده بهتر فرزندان خود هستند ارائه می‌کند. این خدمات شامل سنجش هوش کودک، مشاوره‌های روانشناسی و پیشنهاد بازی و اسباب‌بازی متناسب با هوش کودک است. که در قالب پرداخت حق اشتراک در اختیار والدین قرار می‌گیرد.

خرید اینترنتی اسباب بازی

آن طور که هویو می‌گوید، قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در واقع قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالبا توسط تولید‏کننده یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است. سایر کالاها نیز بر اساس مدل، مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

یکی دیگر از مزیت‌های این فروشگاه اینترنتی، ارسال رایگان به سراسر کشور است. همچنین با ثبت شماره تلفن خود می‌توانید از مشاوره خرید آن‌ها بهره‌مند شوید.

ضمانت 7روزه بازگشت کالا نیز وجود دارد که برای آگاهی از شرایط آن بایستی به وب‌سایت‌شان سر بزنید.

طرح تشویقی کالای با تخفیف نیز برای کاربران در نظر گرفته شده‌است که روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‏‌تر نسبت به فروش‌‏های ویژه درج می‏‌شود. توجه داشته باشید این کالاها تنها برای ساعاتی خاص امکان سفارش‌گذاری دارند.

لازم به ذکر است هویو استارتاپی زیر نظر پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف است.

آرتی‌کالا

آرتی‌کالا یک فروشگاه اینترنتی برای عرضه اسباب‌بازی، لوازم تحریر، کتب درسی و حتی لوازم ورزشی است. فروشگاه این سایت در مشهد بوده و محصولاتش را از این شهر برای خریداران در سراسر کشور ارسال می‌کند.

خرید اینترنتی اسباب بازی

تضمین سلامت محصول، تضمین بهترین قیمت و ارسال سریع، سه اصل اولیه این فروشگاه اینترنتی است. در این سایت امکان فیلتر کالاها تنها براساس دسته و قیمت وجود دارد و نمی‌توان با توجه به بازه سنی یا جنسیت کودک، اقدام به جستجوی محصولات کرد.

فروشگاه آرتی‌کالا با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ سنی، محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می‌کند که برای خرید بالای 250 هزار تومان، رایگان است. آرشیو بازی‌های تخته‌ای و کارتی (بورد گیم و کارت گیم) این فروشگاه نیز بسیار کامل است.

توجه داشته باشید هنگام ثبت نام در سایت بایستی حتما رمز عبور قوی برای خود تعیین کنید در غیر این صورت امکان ثبت اطلاعات وجود ندارد!

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی نیز برای برخی از کالاهای این فروشگاه وجود دارد که می‌توانید از سایت‌شان نسبت به شرایط آن، اطلاعات لازم را کسب کنید.

فروشگاه Toy Toy

یکی از نکات جالب توجه این فروشگاه آنلاین، توجه به محصولات ایرانی است که برای آن دسته‌ای جداگانه اختصاص داده است. همچنین براساس جنسیت و رده سنی کودک، دسته بندی کالاها وجود دارد تا کاربران بتوانند خرید راحت‌تر و بهتری را تجربه کنند.

Toy Toy که بیش از 10 سال تجربه در این حوزه داشته، شعب فیزیکی در چند نقطه تهران و سایر شهرهای کشور نیز دارد تا اگر تمایل دارید برای خرید حضوری به آن‌ها مراجعه کنید.

خرید اینترنتی اسباب بازی

چشم انداز توی توی، تامین کلیه محصولات بازی، سرگرمی، آموزشی و سایر محصولات مرتبط با کودکان از برترین‌های دنیا و ایران با سرویس منحصر به فرد و قیمت مناسب برای مشتریان است. بخشی با عنوان «حراجی‌ها» در وبسایت قرار داشته که محصولات دارای تخفیف را می‌توان در آن جا پیدا کرد.

این فروشگاه سعی کرده تا مشخصات کاملی را از هر اسباب بازی به کاربرانش ارائه کند، از همین روی محتواهای متنی و ویدئویی برای کالاهای این سایت در جهت راهنمایی خریداران وجود دارد.

هزینه ارسال سفارشات بالای دویست هزار تومان در این فروشگاه برای تمام ایران رایگان است. همچنین کلیه کالاهای فروشگاهی مجموعه توی توی به استثناء تن پوش‌های عروسکی، عروسک‌های پولیشی و کالاهای تست شده تا ۷ روز در صورت عدم استفاده از کالا قابل تعویض هستند.

پارسیان تویز

فروشگاه آنلاین اسباب بازی پارسیان تویز از اردیبهشت ماه سال 1399 کار خود را شروع کرده و اکنون مدعی است به عنوان یکی از تخصصی‌ترین فروشگاه اینترنتی اسباب بازی؛ می‌تواند بهترین وسایل بازی و سرگرمی و به ویژه عروسک را با بهترین قیمت در بازار ایران در اختیار کاربرانش قرار دهد.

خرید اینترنتی اسباب بازی

این فروشگاه علاوه بر اسباب‌بازی، ماسک و تن‌پوش، وسایل تزئینات اتاق کودک را نیز دارد که به سراسر کشور ارسال می‌کند. هزینه ارسال در این فروشگاه رایگان نیست اما در صورت هرگونه عیب و نقص فنی کالا یا انصراف از خرید، می‌توان با رعایت شروط ذکر شده در سایت، کالای خریداری شده را مرجوع کرد.

ثبت نام در سایت پارسیان تویز تنها با ثبت شماره تلفن ممکن است که گاهی در ارسال کد تایید با تاخیر زیادی عمل کرده و عملا فرد را از خرید منصرف می‌سازد.

هفت سنگ

اگر به دنبال کالاهایی متفاوت‌تر برای کودکان هستید، هفت سنگ گزینه خوبی است. این فروشگاه اجناسی همانند اکشن فیگور، جاکلیدی و ماگ با طرح شخصیت‌های محبوب کارتونی و دنیای گیم، نوشت افزار و ... را عرضه می‌کند. همچنین لگوهای اورجینال و با قیمت به صرفه‌ نیز از جمله محصولات پرطرفدار این سایت است. اگر چه تنوع برخی از محصولاتش تا حدودی کم بوده و با برچسب ناموجود در سایت، گاهی زیاد رو به رو خواهید شد.

برای ثبت نام در سایت دو راه استفاده از رمز پویا و ایستا وجود دارد تا اگر از آن دسته افراد فراموش‌کار هستید به راحتی بتوانید وارد سایت شوید. البته برای سادگی فرآیند خرید کاربران می‌توانند بدون عضو شدن در سایت، اقدام به ثبت سفارش کنند.

کالاها برای تهرانی‌ها با پیک موتوری ارسال شده که هزینه‌ای بین 10 تا 35 هزار تومان دارد. برای سایر شهرها نیز ارسال به وسیله پشت پیشتاز صورت گرفته که هزینه آن 15 هزار تومان و مدت زمان رسیدن مرسوله بین 2 تا 5 روز کاری خواهد بود.

همچنین امکان انصراف از خرید تا 7 روز یا ارجاع محصول در صورت مغایرت با کالای خریداری شده تا ظرف 48 ساعت و طبق شرایط ذکر شده در سایت وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hani Madani
    Hani Madani | ۷ مرداد ۱۴۰۰

    خب این لینک لعنتی رو هم بذار دیگه

مطالب پیشنهادی