ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌‌جی می‌خواهد از سال ۲۰۵۰ فعالیت‌هایش را بطور کامل با انرژی تجدیدپذیر انجام دهد

ال‌جی الکترونیکس اعلام کرده که از ۳۰ سال دیگر یعنی از سال ۲۰۵۰ برای انجام فعالیت‌هایش بطور ۱۰۰ درصد از انرژی تجدیدپذیر استفاده خواهد کرد. طبق گفته این شرکت، پروژه جدید آن‌ها ابتدا در آمریکای ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

ال‌جی الکترونیکس اعلام کرده که از ۳۰ سال دیگر یعنی از سال ۲۰۵۰ برای انجام فعالیت‌هایش بطور ۱۰۰ درصد از انرژی تجدیدپذیر استفاده خواهد کرد.

طبق گفته این شرکت، پروژه جدید آن‌ها ابتدا در آمریکای شمالی اجرا می‌شود و دفاتر و سایت‌های تولیدی ال‌جی در آن منطقه تا پایان سال ۲۰۲۱ از انرژی تجدیدپذیر بهره خواهند برد. ال‌جی همچنین اضافه کرد که تاسیسات تولیدی آن‌ها در خارج از کره جنوبی نیز تا سال ۲۰۲۵، ۵۰ درصد برق مورد نیاز خود را توسط انرژی تجدیدپذیر تامین خواهند کرد.

ال‌جی قصد دارد تا سال ۲۰۵۰ به میزان استفاده ۱۰۰ درصد از انرژی تجدیدپذیر برای تمام تاسیسات خود برسد. آن‌ها قصد دارند روی تمام ساختمان‌های خود صفحات خورشیدی نصب کنند و از قرارداد تضمینی خرید برق استفاده کنند که به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم برق را از تامین‌کنندگان خریداری کنند.

ال‌جی انرژی تجدیدپذیر

«پارک پیونگ-گو»، معاون ارشد بخش ایمنی و محیط زیست ال جی الکترونیکس اعلام کرد:

«تعهد ما برای ایجاد زندگی بهتر برای تمام افراد می‌تواند با انتقال LG به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر و دستیابی به کربن‌خنثی به بهترین شکل ممکن محقق شود. در دنیای امروز، نوآوری فقط در آزمایشگاه اتفاق نمی‌افتد، بلکه کارخانه‌ها نیز باید از نوآوری استفاده کنند. تولیدکنندگان امروزی این فرصت را در طول زندگی خود دارند که به نسل آینده جهان ارزشمندی اهدا کنند و ما این مسئولیت را در LG بسیار جدی می‌گیریم.»

دو سال پیش ال‌جی متعهد شده بود که تا سال ۲۰۳۰ شرکتی کربن خنثی شود که منجر به کاهش انتشار کربن در مرحله تولید می‌شود. به عنوان بخشی از این برنامه، ال‌جی در آخرین گزارش خود اعلام کرد که در تلاش است تا نرخ بازیافت زباله در سایت‌های تولید خود را به ۹۵ درصد برساند و تا سال ۲۰۳۰ به استفاده از خودروهای الکتریکی یا هیدروژنی برای کسب و کار دست پیدا کند.

از طرفی دیگر شرکت هموطن ال‌جی یعنی سامسونگ هیچ تعهد مشابهی را ارائه نکرده و گزارش سالانه پایداری این شرکت نیز در سال ۲۰۲۰ میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای بیشتری نسبت به سال قبل را اعلام کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی