ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایربادهای ۲۰۲۱ ال‌جی Tone Free معرفی شدند: حذف نویز فعال و صدای بهتر

ال‌جی پس از ترک بازار موبایل حالا تمرکز خود را روی سایر محصولاتش گذاشته و به‌تازگی ایربادهای سری LG Tone Free را با سه مدل FP8 ،FP5 و FP9 برای سال ۲۰۲۱ آپدیت کرده است. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

ال‌جی پس از ترک بازار موبایل حالا تمرکز خود را روی سایر محصولاتش گذاشته و به‌تازگی ایربادهای سری LG Tone Free را با سه مدل FP8 ،FP5 و FP9 برای سال ۲۰۲۱ آپدیت کرده است. مهم‌ترین قابلیت این سه مدل پشتیبانی از حذف نویز فعال (ANC) است.

بین ایرباد رده پایین FP5 و ایربادهای FP8 و FP9 تفاوت‌های قابل توجهی وجود دارد. اول از همه، FP5 کیس مجهز به پرتو UVnano ندارد. قابلیت مذکور فقط در مدل‌های FP8 و FP9 عرضه می‌شود و با تابش مقدار کمی اشعه فرابنفش باکتری‌های روی ایرباد را پاک می‌کند.

هر سه مدل جدید LG Tone Free با گواهی IPX4 به بازار می‌آیند و هر کدام سه میکروفن برای حذف نویز دارند. صدای این دستگاه توسط شرکت Meridian Audio بهینه‌سازی شده است. LG Tone Free FP9 قابلیت جذابی دارد که اجازه می‌دهد کیس شارژر را با سیم به یک دستگاه دیگر وصل شود. با این کار، حتی در صورتی که دستگاه ثانویه از این حالت اتصال بی‌سیم پشتیبانی نکند، امکان اتصال بلوتوث در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

افزون بر این، عمر باتری دستگاه‌ها هم نسبت به یکدیگر تفاوت‌هایی دارد. مدل FP5 حدود ۸ ساعت دوام می‌آورد که این رقم با کیس قابل شارژ به ۲۲ ساعت می‌رسد. ولی FP8 و FP9 به‌خودی خود قادرند حدود ۱۰ ساعت کار کنند و با کمک کیس شارژشان تا ۲۴ ساعت زنده بمانند. خریداران می‌توانند با کمک اپلیکیشن Tone Free به قابلیت‌هایی مثل اکولایزر، حالت Ambient Sound، شخصی‌سازی کنترل‌های لمسی و Find My Earbuds دسترسی داشته باشند.

به جز مواردی که گفته شد، سایر بخش‌های تجربه کاربری این سه دستگاه باید مشابه یکدیگر باشد. مدل‌های ۲۰۲۱ محصولات LG Tone Free از ماه جاری در بازارهای منتخب عرضه می‌شوند و همه آن‌ها در رنگ‌های مشکی زغالی و سفید مرواریدی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. البته دو مدل FP8 و FP9 یک رنگ ویژه طلایی هم خواهند داشت. ال‌جی هنوز قیمت این مدل‌ها را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی