ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

پیکاپ شش چرخ آپوکالیپس وارلرد بر مبنای رم TRX رونمایی شد

استارتاپ آمریکایی آپوکالیپس (Apocalyps Manufacturing) از یک محصول فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیز رونمایی کرد. این خودرو در واقع همان پیکاپ پر سر و صدای رم TRX است که به محور سوم تجهیز شده و مثل ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

استارتاپ آمریکایی آپوکالیپس (Apocalyps Manufacturing) از یک محصول فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیز رونمایی کرد. این خودرو در واقع همان پیکاپ پر سر و صدای رم TRX است که به محور سوم تجهیز شده و مثل مرسدس G63 AMG 6x6 اینک شش چرخ دارد. آپوکالیپس این پروژه جذاب را Warlord (به معنای خدای جنگ) نامگذاری کرده و برای آن 250 هزار دلار قیمت تعیین کرده است.

پیکاپ تنومند آپوکالیپس روی رینگ‌های 18 اینچی و تایرهای 37 اینچی حرکت می‌کند؛ اما در صورت علاقه مشتریان می‌توانند با پرداخت 2,200 دلار به استارتاپ فلوریدایی آن را با تایرهای غول‌پیکر 40 اینچی سفارش دهند. این پیکاپ در حالت استاندارد یک تایر زاپاس را نیز در قسمت بار خود دارد.

دوربین حرارتی دیگر آپشن جالب آپوکالیپس وارلرد است. این آپشن با پرداخت 5,200 دلار قابل سفارش است. در صورت پرداخت هزار دلار دیگر می‌توان این هیولای شش چرخ را به نورپردازی LED زیر اتاق نیز تجهیز کرد تا هنگام دور دورهای شبانه جلوه خاصی داشته باشد!

با وجود اضافه شدن محور سوم، تغییر خاصی در زیر کاپوت رخ نداده و نیروی وارلرد توسط همان موتور 6.2 لیتری سوپرشارژ رم TRX استاندارد تامین می‌شود. این موتور V8 موسوم به Hellcat قدرتی برابر با 702 اسب بخار و گشتاوری برابر با 880 نیوتن متر دارد و نیروی تولیدی آن از طریق گیربکس هشت سرعته خودکار به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود.

در رابطه با شتاب این پیکاپ خاص حرفی به میان نیامده، اما با توجه به ثابت باقی ماندن خروجی پیشرانه از یک سو و اضافه شدن محور سوم از سوی دیگر که طبیعتا افزایش وزن را در پی دارد، صفر تا صد آن کندتر خواهد بود. برای مقایسه بد نیست بدانید TRX استاندارد صفر تا 96 کیلومتر در ساعت را در عرض 4.5 ثانیه محقق می‌کند.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم برای وارلرد قیمتی برابر با 250 هزار دلار تعیین شده، رقمی که نصف قیمت مدل G63 6x6 در زمان عرضه است. ناگفته نماند آپوکالیپس قبلا پروژه مشابهی را روی جیپ گلادیاتور نیز اجرا کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mehrjua97.com
    mehrjua97.com | ۵ مرداد ۱۴۰۰

    آپوکالیپس وارد شش چرخ نصف قیمت پیکاپ آمیکو است

مطالب پیشنهادی