ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی به اپلیکیشن شنبه؛ دستیار مدیریت کارها

زندگی مدرن مساوی است با وظایف متعدد و پروژه‌های شخصی متنوعی که باید در طی یک روز به آن‌ها رسیدگی کرد. در دنیای فعلی که تعداد کاربران تلفن‌های هوشمند فراوان است و افراد تقریبا در ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

زندگی مدرن مساوی است با وظایف متعدد و پروژه‌های شخصی متنوعی که باید در طی یک روز به آن‌ها رسیدگی کرد. در دنیای فعلی که تعداد کاربران تلفن‌های هوشمند فراوان است و افراد تقریبا در تمام ساعات روز به موبایل خود دسترسی دارند، یکی از راه‌های خوب برای برنامه‌ریزی می‌تواند استفاده از برنامه‌ریزهای شخصی مثل شنبه باشد.

اپلیکیشن شنبه به کاربران کمک می‌کند تا لیست کارهای خود را ثبت کرده و پروژه‌های شخصی مختلف زندگی خود را راحت‌تر مدیریت کنند. در ابتدای ورود به اپلیکیشن شنبه،‌ می‌توانید چهار پروژه را از بین دسته‌های کاری، خرید، یادگیری، فیتنس، آرزوها، اهداف مالی و یادآوری چک انتخاب کنید تا کارهای خود را تحت این دسته‌ها ثبت کنید. علاوه بر این، می‌توانید پروژه‌های شخصی خودتان را بسازید اما این کار در گرو خرید اشتراک حرفه‌ای است.

قیمت اشتراک ماهانه بیست هزار تومان است که به خودی خود قیمت بالایی نیست  و به نوعی هم منطقی به حساب می‌آید، اما با وجود گزینه‌ای مثل Google Tasks که حجم کمی دارد، کاملا رایگان است، با تقویم گوگل و دستگاه شما همگام سازی می‌شود و از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند خرید اشتراک برای افزودن رنگ، عکس و برچسب، امکان اضافه کردن تعداد نامحدود کار و دسته‌بندی و تکرار کارها چندان ضروری به نظر نمی‌رسد.

ساخت اپلیکیشن فرآیند ساده‌ای نیست و زمان و هزینه‌ی قابل توجهی برای آن صرف می‌شود، بنابراین خرید اشتراک به تنهایی مسئله‌ای معمول و پذیرفتنی است اما بهتر است که خرید اشتراک با خدماتی که در ازای آن دریافت می‌شود، در تعادل باشد.

البته طبق آنچه در اپلیکیشن ذکر شده، این اپ در حال توسعه است و امکانات بیشتری در آینده به آن اضافه خواهند شد. اگر این امکانات بیشتر بتوانند تفاوت واضحی برای کاربران ایجاد کنند می‌توان گفت خرید اشتراک یک انتخاب منطقی خواهد بود. افزودن امکان همگام‌سازی با تقویم، رابط کاربری جذاب‌تر  و ویجت از مواردی هستند که بد نیست توسعه‌دهندگان شنبه در به‌روزرسانی‌های بعدی به آن‌ها توجه داشته باشند.

کار کردن با این اپ پیچیدگی به خصوصی ندارد و به راحتی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. این سادگی تجربه کاربری را می‌توان یکی از بزرگترین نقاط قوت اپلیکیشن شنبه توصیف کرد.

برای اضافه کردن هر کار جدید باید دسته‌بندی مرتبط به آن، ساعت و روز را مشخص کنید تا در زمان دقیق یک یادآور دریافت کنید. یکی از نکات خوب وجود قابلیت اولویت‌بندی است که به شما اجازه می‌دهد برای هر کار میزان ضرورت را مشخص کرده و در نهایت لیست کارها را بر اساس اولویت مرتب کنید.

تم اپلیکیشن شنبه هم دو حالت روشن و تیره یا به اصطلاح Night Mode را در اختیار کاربران گذاشته تا تجربه‌ی بهتر داشته باشند. علاوه بر لیست کارهای فعلی، شما می‌توانید لیست کارهای انجام شده و هم‌چنین کارهای پیش‌رو را هم مشاهده کنید و برنامه‌ریزی بهتر و کارآمدتری انجام بدهید.

هم‌چنین این اپ هر دو تقویم شمسی و میلادی را ارائه می‌دهد که طبیعتا کار را برای مخاطب ایرانی راحت‌تر می‌کند و یک نقطه‌ی قوت به حساب می‌آید. البته اپلیکیشن شنبه فقط به زبان فارسی ارائه نشده و در بخش تنظیمات می‌توانید زبان برنامه را به انگلیسی تغییر بدهید. با در نظر گرفتن تمام این نکات اپلیکیشن شنبه با کمی تغییرات و امکانات بیشتر می‌تواند یکی از انتخاب‌های مطلوب اندرویدی‌ها برای برنامه‌ریزی و مدیریت کارها باشد.

شنبه | یادآور + لیست‌کار

شنبه | یادآور + لیست‌کار

سازنده: شنبه آیو قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امین
    امین | ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

    دوست داشتم این برنامه رو تست کنم ولی متاسفانه لینک کار نمیکنه. سرچ بازار هم نتیجه‌ای رو نشون نمیده. اگر ممکنه یه بررسی مجدد بکنید

مطالب پیشنهادی