ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر نوتیفیکیشنی را برای اطلاع‌رسانی درباره تعلیق یا قفل شدن اکانت آزمایش می‌کند

توییتر در حال آزمایش اعلان جدیدی است که به کاربر می‌گوید چه زمانی اکانتش تعلیق یا قفل شده و یا به خاطر نقض قوانین این شبکه اجتماعی در حالت فقط خواندنی قرار گرفته است. این ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

توییتر در حال آزمایش اعلان جدیدی است که به کاربر می‌گوید چه زمانی اکانتش تعلیق یا قفل شده و یا به خاطر نقض قوانین این شبکه اجتماعی در حالت فقط خواندنی قرار گرفته است. این اعلان به‌صورت بنری در بالای فید کاربر به نمایش درمی‌آید.

توییتر امروز در پستی اعلام کرد که به منظور ارائه اطلاعات بیشتر به کاربران درباره وضعیت اکانت آن‌ها در حال آزمایش روش جدیدی است تا از داخل خود اکانت جزئیات لازم را به اطلاع کاربر برساند. اعلان جدید این شبکه اجتماعی که در حال حاضر برای درصد کوچکی از کاربران اپ‌های اندروید، iOS و نسخه وب این پلتفرم فعال شده، در صورت تعلیق یا قفل شدن اکانت اطلاعات لازم را به اطلاع کاربر می‌رساند.

سخنگوی توییتر می‌گوید این شرکت زمانی به فکر نمایش این اعلان افتاد که فهمید عده زیادی از کاربران صرفا در هنگام ارسال توییت یا دنبال کردن بقیه کاربران متوجه شده‌اند که اکانت‌شان محدود شده یا در حالت فقط خواندنی قرار گرفته است.

اعلان جدید توییتر علاوه بر مشخص کردن وضعیت حساب کاربری، اطلاعاتی را درباره قفل یا تعلیق شدن اکانت به افراد ارائه می‌کند. اگر حساب فرد به‌صورت دائمی تعلیق شده باشد، می‌تواند درخواست تجدیدنظر کند. اگر اکانت قفل شده باشد، در اعلان گفته می‌شود که اکثر حساب‌های کاربری پس از حدود یک هفته دسترسی کامل خود را پس می‌گیرند.

به نظر می‌رسد که با توجه به برخورد شدیدتر توییتر با حساب‌های کاربری حالا نیاز به نمایش این اعلان از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرکت در نیمه دوم ۲۰۲۰ بیش از هر زمان دیگری اقدام به حذف محتواهای نامناسب کرد. توییتر همچنین حالا ابزارهای مدیریتی بیشتر و موثرتری دارد تا به‌صورت خودکار با نفرت‌پراکنی و رفتارهای نادرست برخورد کند.

توییتر فعلا در حال آزمایش گزینه‌های لایک و دیسلایک در ریپلای توییت‌هاست تا بهتر بتواند واکنش‌ها را کنترل و مدیریت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی