ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر مراسم آنپکد سامسونگ طراحی گلکسی زد فولد ۳ را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

سامسونگ هفته پیش بالاخره رسما اعلام کرد که ۲۰ مرداد در رویداد آنپکد بعدی از محصولات جدیدش رونمایی می‌کند. حالا در تیزری که از این مراسم منتشر شده ضمن مواجهه با یک سوال مهم، شمایلی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

سامسونگ هفته پیش بالاخره رسما اعلام کرد که ۲۰ مرداد در رویداد آنپکد بعدی از محصولات جدیدش رونمایی می‌کند. حالا در تیزری که از این مراسم منتشر شده ضمن مواجهه با یک سوال مهم، شمایلی از طراحی گلکسی زد فولد ۳ را می‌بینیم.

سامسونگ ویدیوی تبلیغاتی خود را با نمایش شمار زیادی از گوشی‌های دکمه‌ای قدیمی، QWERTY و تاشو از برندهایی مثل موتورولا، بلک بری، اچ‌تی‌سی و نوکیا آغاز می‌کند. در ادامه ویدیو گفته می‌شود که چرا تغییر اتفاق خوبی است و چگونه مسیر بهتری را برای دستگاه‌ها ایجاد می‌کند. سپس تصویری از گلکسی S20 اولترا نشان داده می‌شود.

در بخش بعدی ویدیو سامسونگ می‌پرسد: «آیا «خوب» به اندازه کافی خوب است؟» و فریم کناری گلکسی زد فولد ۳ را می‌بینیم که در حال باز شدن است و شهری پر از ساختمان‌های مرتفع را درون این گوشی هوشمند به تصویر می‌کشد؛ صحنه‌ای که یادآور بخشی از فیلم سینمایی Inception ساخته «کریستوفر نولان» است. در انتهای ویدیو عبارت Get ready to unfold نمایش داده می‌شود و بعد تاریخ ۱۱ اوت ۲۰۲۱ روی صفحه قابل مشاهده است.

سامسونگ احتمالا در این مراسم از دو تلفن هوشمند تاشو، دو ساعت هوشمند و یک ایرباد کاملا بی‌سیم جدید رونمایی می‌کند. گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ طراحی بهتر و دوام بالاتری نسبت به نسل قبلی خواهند داشت و از نرم‌افزار بهینه‌تری استفاده خواهند کرد.

آنپکد سامسونگ

گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک دو ساعت آتی سامسونگ هستند که برای اولین بار با همکاری گوگل از سیستم عامل Wear OS 3 استفاده می‌کنند. این سیستم عامل ضمن دسترسی به بانک نرم‌افزاری بزرگ گوگل عملکرد، عمر باتری بهتری دارد و بسیاری از مشکلات نسخه‌های قبلی Wear OS را برطرف کرده است.

گلکسی بادز ۲ هم نام ایرباد جدید سامسونگ است که با پشتیبانی از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و احتمالا قیمتی مناسب روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی