ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی فروش گوشی‌های آیفون در فروشگاه‌های این شرکت در کره جنوبی را تایید کرد

با وجود نارضایتی برخی فعالان بازار از جمله سامسونگ، ال‌جی تایید کرده که از ماه آینده فروش برخی محصولات اپل از جمله گوشی‌های آیفون را در برخی فروشگاه‌های خود در کره جنوبی آغاز می‌کند. سخنگوی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

با وجود نارضایتی برخی فعالان بازار از جمله سامسونگ، ال‌جی تایید کرده که از ماه آینده فروش برخی محصولات اپل از جمله گوشی‌های آیفون را در برخی فروشگاه‌های خود در کره جنوبی آغاز می‌کند.

سخنگوی ال‌جی این خبر را به صورت رسمی تایید کرده. انجمن توزیع‌کنندگان محلی و کسب‌و‌کارهای کوچک اعلام کرده که قرارداد جدیدی با ال جی امضا کرده که به موجب به این شرکت اجازه می‌دهد موبایل سایر برندها را نیز بفروشد.

انتظار می‌رود ال‌جی فروش گوشی‌های آیفون را در ماه آگوست (اواخر مرداد یا اوایل شهریور ماه) در برخی فروشگاه‌های خود آغاز کند. همچنین انتظار می‌رود این شرکت محصولات دیگری از جمله اپل واچ را نیز از همین طریق به فروش برساند.

ال‌جی در حال حاضر حدود ۴۰۰ فروشگاه در کره جنوبی دارد. در این فروشگاه‌ها گوشی‌های هوشمند ال‌جی به فروش می‌رسند که با خروجی این شرکت از بازار موبایل،‌ اکنون فضا برای اپل باز شده تا از این امکان استفاده کند.

ال‌جی آیفون

اواخر خردادماه خبری در مورد همکاری جدید اپل و ال‌جی منتشر شد که برای برخی شرکت‌ها از جمله سامسونگ خوشایند نبود. کسب‌وکارهای کوچک و متوسط بعد از انتشار خبر همکاری احتمالی اپل و ال‌جی، از دولت کره جنوبی درخواست کردند جلوی برنامه مشترک این دو شرکت را بگیرد. طبق قوانین کره، شرکت‌های بزرگی مثل ال‌جی و سامسونگ برای حمایت از خرده‌فروشی‌های کوچک‌تر و در حال توسعه نمی‌توانند دستگاهی به جز محصولات خود را در فروشگاه‌هایشان بفروشند.

این نارضایتی‌ها باعث شد که برنامه فروش محصولات اپل در فروشگاه‌های ال‌جی به حالت تعلیق دربیاید. اواخر تیرماه، با وجودی که ال‌جی از برنامه فروش محصولات اپل در فروشگاه‌های خود عقب نشینی کرده بود،‌ مشخص شد طرفین به توافق رسیده‌اند و قرار است از اواخر مرداد یا اوایل شهریور ماه فروشگاه‌های کره‌ای‌ها میزبان محصولات اپل از جمله آیفون باشند. به نظر می‌رسد این تصمیم ضمن ایجاد چالشی جدید برای سامسونگ، باعث تقویت حضور اپل در بازار کره جنوبی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی