ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین گلکسی S22 اولترا
تکنولوژی

سری گلکسیS21 به‌زودی نسخه بتا One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ را دریافت می‌کند

کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا می‌توانند به‌زودی نسخه بتا رابط کاربری One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت کنند. مدیر انجمن‌های کره‌ای سامسونگ با انتشار ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا می‌توانند به‌زودی نسخه بتا رابط کاربری One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت کنند.

مدیر انجمن‌های کره‌ای سامسونگ با انتشار پوستری این خبر را تایید کرده. با این حساب به نظر می‌رسد سامسونگ در انتشار نسخه بعدی اندروید و رابط کاربری One UI جدید در دستگاه‌های خود نسبت به سال گذشته بسیار سریعتر عمل می‌کند.

سال گذشته سامسونگ اولین بار نسخه بتا One UI 3.0 را برای سری گلکسی S20 اواخر ماه سپتامبر منتشر کرد. اما اگر امسال عملکرد سریع‌تری از خود نشان دهد، دو ماه زودتر از سال گذشته توانسته برای انتشار نسخه جدید اقدام کند.

حال این سوال مطرح می‌شود که آیا گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ نیز بعد از رونمایی نسخه بتا رابط کاربری One UI 4.0 را دریافت می‌کنند یا خیر. پاسخ به این سوال ساده نیست و در پوستر منتشر شده تاریخی برای انتشار نسخه بتا رابط کاربری One UI 4.0 نیز ذکر نشده است. اما با توجه به خبر منتشر شده، به نظر می‌رسد کاربران می‌توانند زودتر از انتظار این نسخه را دریافت کنند.

وقتی نسخه بتا زودتر از موعد معمول منتشر شود، این احتمال وجود دارد که نسخه پایدار نیز زودتر از گذشته در دسترس کاربران قرار گیرد.

پس از انتشار نسخه بتا برای گلکسی S21، می‌توان انتظار داشت که این بروزرسانی در دسترس کاربران سایر دستگاه‌های سامسونگ از جمله پرچمداران قدیمی‌تر و حتی برخی موبایل‌های میان‌رده که سال گذشته نسخه بتا One UI 3.0 را دریافت کردند نیز قرار گیرد. هنوز صحبتی در مورد برنامه انتشار بروزرسانی برای سایر دستگاه‌ها مطرح نشده است.

لازم به ذکر است که قبل از دریافت نسخه One UI 4.0، بسیاری از این دستگاه‌ها ابتدا نسخه One UI 3.1.1 را دریافت می‌ کنند که قرار است ماه آینده در گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ ارائه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی