ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتفلیکس، فیسبوک و گوگل از کارمندان خود می‌خواهند واکسن کرونا بزنند

همزمان با شیوع گسترده گونه دلتا کرونا، شرکت‌های نتفلیکس، فیسبوک و گوگل از کارمندان خود درخواست کرده‌اند تا قبل از حضور در محل کار واکسن کرونا را دریافت کنند. براساس گزارش منتشر شده در این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

همزمان با شیوع گسترده گونه دلتا کرونا، شرکت‌های نتفلیکس، فیسبوک و گوگل از کارمندان خود درخواست کرده‌اند تا قبل از حضور در محل کار واکسن کرونا را دریافت کنند.

براساس گزارش منتشر شده در این مورد، نتفلیکس اخیرا به تیم‌های تولیدی خود اطلاع داده که بازیگران و سایر عوامل تولیدات مربوط به کشور آمریکا باید واکسینه شوند. این موضوع شامل بازیگران و کسانی که در تماس نزدیک با آن‌ها هستند، می‌شود. بر اساس این گزارش، نتفلیکس به مولفه‌هایی همچون سن و بیماری‌های زمینه‌ای برای اولویت واکسیناسیون توجه نمی‌کند و اعتقاد دارد همه عوامل تولید باید واکسینه شوند.

سایر شرکت‌های فناوری مانند فیسبوک و گوگل نیز اقدامات مشابهی را برای کارمندانی که قرار است به دفاتر کار بازگردند، اتخاذ کرده‌اند. «سوندار پیچای» مدیرعامل گوگل در نامه‌ای به نیویورک تایمز اعلام کرده است تمام کارمندان پیش از حضور در دفاتر باید واکسینه شوند و فیسبوک نیز روز گذشته تایید کرد که تمام کارمندان این شرکت باید پیش از حضور در دفاتر واکسینه شوند. انتظار می‌رود دفاتر این شرکت از ماه اکتبر به صورت کامل باز شود.

در همین حال، گفته می‌شود که اپل قصد دارد سیاست خود مبنی بر بازگشت کارمندان به دفاتر را به تعویق بیندازد. کوپرتینویی‌ها همچنین اخیرا استفاده از ماسک را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل برای مشتریان و تمام کارکنان (بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون آن‌ها) اجباری کرده بود.

این هفته، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل‌های جدیدی را برای برخی از افراد واکسینه شده صادر کرده است. از جمله دستورالعمل‌های آن‌ها به استفاده از ماسک در محیط‌های عمومی مربوط می‌شود که شمار بالایی از مبتلایان به ویروس کرونا را دارند. شیوع دوباره ویروس کرونا و همچنین رشد گونه بسیار قابل انتقال دلتا باعث شد تا دستورالعمل‌های جدیدی برای ویروس کرونا صادر شود.

نتفلیکس اولین استودیو بزرگی محسوب می‌شود که برای تمام تولیدات خود در ایالات متحده، سیاست واکسیناسیون اجباری اعلام می‌کند. همچنین برخی ایالت‌های آمریکا مانند کالیفرنیا و جورجیا بیشترین میزان ابتلا به ویروس کرونا را به ثبت رسانده‌اند که اتفاقا بیشترین تولیدات سینمایی و تلویزیون این کشور در این دو ایالات ساخته می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی