ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایلان ماسک تاریخ برگزاری رویداد Tesla AI 2021 را رسما اعلام کرد

ایلان ماسک در توییتر از تاریخ برگزاری رویداد «Tesla AI 2021» مورخ ۲۸ مردادماه خبر داد که در آن آخرین پیشرفت‌های هوش مصنوعی برنامه کاملا خودران تسلا به نمایش گذاشته می‌شود. اعلام زمان برگزاری رویداد ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

ایلان ماسک در توییتر از تاریخ برگزاری رویداد «Tesla AI 2021» مورخ ۲۸ مردادماه خبر داد که در آن آخرین پیشرفت‌های هوش مصنوعی برنامه کاملا خودران تسلا به نمایش گذاشته می‌شود.

اعلام زمان برگزاری رویداد هوش مصنوعی تسلا در سال ۲۰۲۱ از سوی ایلان ماسک باعث ایجاد هیاهوی گسترده‌ای در فضای مجازی شده است زیرا انتظار می‌رود شرکت تولیدکننده خودرو مستقر در کالیفرنیا در این رویداد، جزئیات بیشتری درباره پیشرفت و نوآوری‌های جدید «برنامه کاملا خودران» خود را اعلام کند. بسیاری از افراد معتقد هستند که گسترش توانایی‌ها باعث افزایش نقش هوش مصنوعی در برنامه‌ خودران تسلا می‌شود اما به عقیده بسیاری از افراد دیگر چنین سیستم‌هایی هنوز ناامن هستند.

ایلان ماسک

ایلان ماسک پیشتر و در اواخر خرداد ماه در توییتی اعلام کرده بود:

در رویداد Tesla AI که حدود یک ماه دیگر یا بیشتر برگزار می‌شود، به پیشرفت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هوش مصنوعی تسلا چه در زمینه آموزش و چه در مورد برنامه‌های آتی خواهیم پرداخت.

با این وجود رویداد جدید شرکت تسلا می‌تواند شبیه رویداد باتری آن‌ها باشد که سال گذشته برگزار شد و در آن در مورد فناوری باتری آینده این شرکت صحبت شده بود.

ایلان ماسک ماه گذشته اعتراف کرده بود که که ساخت خودروی خودران ایمن و قابل اعتماد از تصورات او بسیار دشوارتر است. از طرفی دیگر ماه گذشته اشتراک سیستم تمام خودران تسلا با قیمت ماهانه ۱۹۹ دلار ارائه شد. با این وجود باید تا زمان برگزاری این رویداد و اظهارنظرهای جدید او درباره برنامه تسلا صبر کرد. همچنین این شرکت اخیرا نهمین نسخه پلتفرم نرم‌افزاری کامل خودران خود را منتشر کرده است.

تسلا در اقدام دیگری اوایل سال جاری از ابر رایانه Dojo خود با توانایی «رایانش اگزامقیاس» رونمایی کرد که در ادامه توانست به پنجمین رایانه قدرتمند جهان تبدیل شود. تسلا قصد دارد از این روش برای آموزش هوش مصنوعی برنامه کاملا خودران خود استفاده کند که رانندگی طبیعی‌تری را نسبت به تصاویر ثابت امکان پذیر می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی