ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدیدی از گلکسی زد فولد ۳ در ترکیب رنگ مشکی منتشر شد

پیش از فرارسیدن مراسم آنپکد آتی سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد ماه، رندرهایی از گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ با ترکیب رنگ مشکی به اشتراک گذاشته شده که طراحی آن را به خوبی نشان ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

پیش از فرارسیدن مراسم آنپکد آتی سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد ماه، رندرهایی از گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ با ترکیب رنگ مشکی به اشتراک گذاشته شده که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود سامسونگ در رویداد بعدی آنپکد خود در تاریخ ۲۰ مرداد ماه برابر با ۱۱ آگوست از گوشی‌های تاشو جدید گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کند. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی برخی مشخصات و رندرهای گلکسی زد فولد ۳ از سوی منابع آگاه به اشتراک گذاشته شده است که تصویر خوبی از دستگاه‌ بعدی کره‌ای‌ها ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد با توجه به اطلاعات فاش شده، گلکسی زد فولد ۳ با نمایشگر ۶.۲ اینچی AMOLED دارای حفره مخصوص سلفی روی نمایشگر در دسترس کاربران قرار گیرد. دوربین سلفی موبایل تاشو جدید سامسونگ ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

به علاوه گلکسی زد فولد ۳ مجهز به نمایشگر تاشو داخلی ۷.۶ اینچی خواهد بود که دوربین ۴ مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. در پنل پشتی دستگاه نیز ظاهرا ماژول دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. انتظار می‌رود هر دو نمایشگر دستگاه از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کنند.

در قلب تپنده موبایل تاشو جدید چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ با رم ۱۲ گیگابایتی جای گرفته است. این احتمال وجود دارد که ظرفیت حافظه داخلی این موبایل تاشو حداکثر ۵۱۲ گیگابایت باشد. همچنین انتظار می‌رود موبایل جدید با استاندارد  IPX8 وارد بازار شود.

گلکسی زد فولد ۳ احتمالا با باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. پیشتر گزارش‌هایی در مورد معرفی گلکسی زد فولد ۳ با پشتیبانی از قلم S Pen منتشر شده است. گفته می‌شود قلم جدید S Pen  سامسونگ در دو مدل متفاوت به نام‌های S Pen پرو و  قلم S Pen فولد ادیشن در دسترس کاربران گلکسی زد فولد ۳ قرار خواهد گرفت.

درنهایت باید دید سامسونگ موبایل‌های جدید تاشو خود را با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی