ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید می‌بند شیائومی احتمالا با نمایشگر ۳۶۰ درجه معرفی می‌شود

براساس اعلام منابع آگاه بازار ظاهرا شیائومی روی توسعه مچ‌بند جدیدی با نام احتمالی «می‌بند X» کار می‌کند که قرار است با نمایشگر ۳۶۰ درجه و طراحی متفاوت در دسترس کاربران قرار گیرد. مچ‌بندهای هوشمند ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

براساس اعلام منابع آگاه بازار ظاهرا شیائومی روی توسعه مچ‌بند جدیدی با نام احتمالی «می‌بند X» کار می‌کند که قرار است با نمایشگر ۳۶۰ درجه و طراحی متفاوت در دسترس کاربران قرار گیرد.

مچ‌بندهای هوشمند شیائومی به لطف قیمت مناسب و ویژگی‌های مطلوبی که دارند،‌ جزو محصولات پرفروش بازار محسوب می‌شوند. می‌بند ۶ شیائومی در کمتر از یک ماه توانست از مرز فروش یک میلیون دستگاه عبور کند.

به نظر می‌رسد تولید کننده چینی روی توسعه مچ بند هوشمند جدیدی به عنوان جانشین می بند ۶ کار می‌کند. این مچ‌بند هوشمند که فعلا با نام می بند X شناخته می‌شود احتمالا از نمایشگر ۳۶۰ درجه بهره خواهد برد.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو چین با انتشار پستی این خبر را منتشر کرد. به همراه پست منتشر شده تصویری از یکی از جلسات شیائومی، همچنین تصویری منتسب به این مچ بند با طراحی متفاوت به اشتراک گذاشته شده است. منبعی که این خبر را به اشتراک گذاشته می‌گوید در جلسه مذکور، مهندسان شیائومی روی توسعه این مچ‌بند با طراحی متفاوت صحبت می‌کنند.

مچ بند نمایش داده شده در تصویر مجهز به نمایشگر انعطاف پذیری است که به دور مچ دست پیچیده می‌شود و ظاهرا فاقد سگک خاصی برای بستن خواهد بود تا بتواند نمایشگر ۳۶۰ درجه را ارائه دهد. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد به جای استفاده از سگک، از اتصال مگنت استفاده کند تا مچ‌بند هوشمند به راحتی قابل استفاده باشد.

همچنین با توجه به آنچه در تصویر دیده می‌شود، به نظر می‌رسد می بند X، طراحی سبک و باریکی داشته باشد. با این مشخصات ظاهرا نمی‌توان در مورد قیمت آن اظهار نظر کرد، اما به نظر نمی‌رسد قیمت پایین‌تری نسبت به می بند ۶ داشته باشد.

هنوز مشخص نیست شیائومی چه زمانی قصد دارد محصول جدید خود را معرفی و در دسترس کاربران قرار دهد. باید دید شیائومی چه برنامه‌ای را برای محصول جدید خود دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی