ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی از ساعت هوشمند واچ GT 2 پرو ECG و بند ۶ پرو رونمایی کرد

هواوی علاوه بر گوشی‌های P50 و P50 پرو، دو دستگاه پوشیدنی هوشمند را نیز تحت عنوان «هواوی واچ GT 2 پرو ECG» و «بند ۶ پرو» معرفی کرد که نسبت به نسخه‌های قبلی خود پیشرفت‌های ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

هواوی علاوه بر گوشی‌های P50 و P50 پرو، دو دستگاه پوشیدنی هوشمند را نیز تحت عنوان «هواوی واچ GT 2 پرو ECG» و «بند ۶ پرو» معرفی کرد که نسبت به نسخه‌های قبلی خود پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند.

غول فناوری چینی در کنار چندین دستگاه دیگر از جمله نسل جدید اسپیکرهای هوشمند، صفحه نمایش هوشمند و سری P50 از ساعت‌های هوشمند هواوی واچ GT 2 پرو ECG و بند ۶ پرو نیز رونمایی کرد.

هواوی واچ
هواوی واچ GT 2 پرو ECG

هواوی واچ GT 2 پرو ECG علاوه بر سنسورهای موجود در نسخه قبلی مانند اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، ردیابی ضربان قلب، پایش خواب و شاخص‌های استرس، اکنون از سنسور دیگری نیز برای پایش ECG یا همان نوار قلب برخوردار است. این ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر ۱.۳۹ اینچی امولد، ۱۰۰ حالت ورزشی و سیستم عامل Huawei Lite بوده و نمایشگر آن از محافظ شیشه‌ای مزین به کریستال یاقوت کبود و قاب تیتانیومی بهره می‌برد.

بند ۶ پرو نیز علاوه بر سنسورهای قبل دارای سنسور دیگری است که دمای بدن را اندازه‌گیری می‌کند، البته این ساعت از سنسور اندازه‌گیری نوار قلب پشتیبانی نمی‌کند. این نسخه از ساعت هواوی نیز از نمایشگر ۱.۴۷ اینچی امولد و ۹۶ حالت ورزش بهره می‌برد و باتری آن با شارژ کامل و در حالت استفاده معمولی ۱۴ روز به کار خود ادامه می‌دهد.

هواوی واچ
بند ۶ پرو

قیمت‌ و نحوه عرضه این محصولات جدید نیز رسما از سوی هواوی اعلام شده است. هواوی واچ GT 2 پرو ECG تنها در ترکیب رنگ مشکی از ۲۱ مرداد در دسترس قرار خواهد گرفت و برچسب قیمت ۴۷۸ دلاری را به همراه خواهد داشت. بند ۶ پرو نیز از تاریخ ۲۹ مرداد ماه و با قیمت ۷۰ دلار فروش خود را آغاز می‌کند و همانطور که در تصاویر این دستگاه دیده می‌شود، به نظر می‌رسد در گزینه‌های رنگی مختلفی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی