ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی P50‌ پرو بالاترین امتیاز دوربین وب‌سایت DxOMark را از آن خود کرد

دوربین هواوی P50‌ پرو، گوشی تازه معرفی شده چینی‌ها، با کسب امتیاز ۱۴۴ و در واقع یک امتیاز بالاتر از می ۱۱ اولترا توانست صدرنشینی جدول رتبه بندی دوربین وب‌سایت DxOMark را از آن خود ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

دوربین هواوی P50‌ پرو، گوشی تازه معرفی شده چینی‌ها، با کسب امتیاز ۱۴۴ و در واقع یک امتیاز بالاتر از می ۱۱ اولترا توانست صدرنشینی جدول رتبه بندی دوربین وب‌سایت DxOMark را از آن خود کند.

جدیدترین پرچمدار هواوی شب گذشته معرفی شد و به نظر می‌رسد دوربین این گوشی‌ها به صورت کلی تجربه بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. طبق بررسی ارائه شده از DxOMark دوربین گوشی‌های جدید سری P هواوی موفق به کسب امتیاز ترکیبی ۱۴۴ شدند که با این وجود نام این گوشی‌ در رتبه اول لیست رتبه‌بندی کلی دوربین گوشی های هوشمند قرار می‌گیرد. علاوه بر این دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی گوشی نیز با کسب امتیاز ترکیبی ۱۰۶ نتایج قابل توجهی از دستگاه‌های هواوی را به ثبت رساند.

P50 پرو

DxOMark در بررسی خود از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور مونوکروم ۴۰ مگاپیکسلی گوشی P50 پرو تحسین می‌کند و طبق ادعای این وب‌سایت با زنده بودن رنگ‌های ثبت شده، گستره گسترده دینامیکی و ارائه جزئیات فوق‌العاده بهترین تجربه را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. همچنین تصاویر بزرگنمایی شده از دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی نیز با حفظ جزئیات، نویز بسیار کم و گستره گسترده دینامیکی خود به همان اندازه نتایج چشمگیری را به ارمغان می‌آورد.

عکاسی در شب نیز یکی از موارد قابل توجه این بررسی بوده است که با نوردهی بسیار خوب، فوکوس خودکار سریع و رنگ پوست دلپذیر از نقاط قوت دیگری دوربین این گوشی محسوب می‌شود اما به صورت کلی گوشی «میت ۴۰ پرو» در این زمینه نتایج بهتری را ارائه می‌کند.

P50 پرو

همچنین در بررسی این وب‌سایت اشاره شده است که ویدیو‌های به ثبت رسیده توسط P50 پرو نیز نوردهی کلی و محدوده دینامیکی خوبی را در کنار عملکرد فوکوس خودکار پایدار ارائه می‌کنند. فیلمبرداری دوربین سلفی نیز میزان نویز بسیار کم و جزئیات بسیار خوبی را در فضاهای داخلی و روشنایی روز ارائه می‌کند.

روز گذشته در جریان معرفی دستگاه مشخص شد که ماژول دوربین چهارگانه هواوی P50 پرو شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور مونوکروم ۴۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر OIS و زوم ۳.۵ برابر می‌شود. دوربین اصلی همچنین از زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر پشتیبانی می‌کند. برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز هواوی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی درنظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Kia
    Kia | ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

    حالا عزیزان سامسونگی طبق معمول میان واس کوبیدن این شاهکار هواوی
    انان که بدانند سامسونگ آشغال است همانا که رستگارانند

  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۸ مرداد ۱۴۰۰

    صددرصد بدون شک اول میشد
    امتیاز بعدیشم تو Antoto نفر اول

  • mchkzdgn
    mchkzdgn | ۸ مرداد ۱۴۰۰

    ترجیح میدم به جای گوشی نا امن و بدون خدمات گوگلی هواوی که صرفا یه دوربینه فقط بدون هیچ امکانات دیگه ای یه دوربین dslr عالی با قیمت بالای 30 میلیونی این گوشی میشه خرید که دوربین این گوشی پیش اون مثل اسباب بازی میمونه

    • Reza Yahyavi
      Reza Yahyavi | ۹ مرداد ۱۴۰۰

      شما احتمالا در زمان یه دوربین عکاسی یه دوربین فیلمبرداری یه mp3 player و نوکیا ۱۱۰۰ گیر کردین ....

    • Ahmad.Eskati
      Ahmad.Eskati | ۹ مرداد ۱۴۰۰

      عزیزم الان مگه با 30 میلیون بری همون دوربیــن اسـباب بـازی رو بخـری و باهاش بــازی کنی...
      ضمنا اینجا فقط تـست دوربیـن رو گفته که p50 پـرو بهتـرین امتیـاز رو گرفته،مطمئـن باش تو هر زمینگه ای این گـوشی حـرف واسه گفتـن داره...
      ضمنـا آدم 30 میلیـون واسه این گـوشی بده بهتـره یا 60 میلیـون واسه آیفـون که نـه باطـری درستی داره نـه رم درستـی نــه رفـرش ریـت درستـی نــه شـارژ ســریعی نــه دوربیـن درسـت حـسابی ای نــه...؟

    • Mehrdad A.S.H
      Mehrdad A.S.H | ۹ مرداد ۱۴۰۰

      کلا هیچ وسیله ی دیجیتالی نمیتونه کاملا امن باشه تازه هواوی روی امنیت بیشتر کار کرده بهتره از روی رسانه ها و حرف آمریکا تصمیم نگیرید ،،، آمریکا فقط سیستمش تحریم کردن هر چیزی که به ضررشه ،،،، بهتره خودتون رو با گوشی های بدون گوگل وفق بدین چون اینترنت ما هم ممکنه بزودی سرویس های امریکایی رو تحریم کنه ،،، باز اگه اپلیکیشن های مشابه و قدرتمند داخلی بسازن که بتونه جایگزین بشه خیلی بهتره ،،، شما از اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام ،گوگل ، فیسبوک و ..... بترس که جاسوس بزرگ همینا هستن ،، هیچ کس مخالف ارتباط جهانی نیست ولی فقط یه کشور اونم آمریکا که همش برپایه دروغ و جاسوسی بنا شده و همه ی اپلیکیشن ها تحت نظارت خودشون ساخته شده بهتره زودتر به فکر جایگزین کردن افتاد مثل چین که همه ی سیستم با وی چته ،،،، تا بعدا به مشکل نخوریم

مطالب پیشنهادی