ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل و رندرهایی از ریلمی 8s پیش از موعد رونمایی فاش شد

یکی از منابع آگاه بازار مشخصات کامل به همراه رندرهایی از گوشی هوشمند 5G ریلمی 8s مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت جانبی را به اشتراک گذاشته است. با توجه به اطلاعات ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

یکی از منابع آگاه بازار مشخصات کامل به همراه رندرهایی از گوشی هوشمند 5G ریلمی 8s مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت جانبی را به اشتراک گذاشته است.

با توجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی «استیرو همرستوفر» یکی از منابع آگاه بازار که معمولا اطلاعات برخی گوشی‌های هوشمند را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی به اشتراک می‌گذارد،‌ریلمی 8s‌ با نمایشگر ۶.۵ اینچی با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و چیپست دیمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک معرفی خواهد شد.

موبایل جدید با رم ۶ و ۸ گیگابایتی به همراه رم مجازی ۵ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته این مشخصات هنوز از سوی شرکت تولید کننده آن تایید نشده است.

پنل پشتی دستگاه مجهز به دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با حسگر جانبی اثرانگشت، سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری ریلمی UI 2.0 در دسترس کاربران قرار گیرد. دوربین سلفی این موبایل جدید ۱۶ مگا‍یکسلی خواهد بود و دستگاه مذکور از باتری ۵۰۰۰ میلی آم‍رساعتی بهره خواهد برد.

در این صورت کاربران می‌توانند در کنار سایر مدل‌های سری ریلمی ۸ شامل نسخه معمولی ریلمی ۸، ریلمی ۸ 5G، ریلمی ۸ پرو، منتظر ریلمی 8s نیز باشند. طراحی این نسخه جدید تا حد زیادی شبیه به سایر گوشی‌های سری ریلمی 8 است. ماژول دوربین پنل پشتی دستگاه طراحی مربع‌شکلی دارد و دکمه مخصوص کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ دستگاه و اسلات سیم کارت و دکمه پاور یکپارچه در حسگر اثرانگشت جانبی در سمت راست آن تعبیه شده است.

ریلمی 8s با پشتیبانی از پورت USB Type-C، جک صوتی ۳.۵ میلی متری و میکروفون اصلی در قسمت پایین دستگاه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند در رندرهای به اشتراک گذاشته شده در ترکیب رنگ بنفش ظاهر شده، اما انتظار می‌رود در رنگ‌های متنوع‌تری به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی