ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

927 اسب‌بخار برای لوکس‌ترین سدان مرسدس؛ معرفی S63 تیونینگ پوسایدن

تیونر آلمانی پوسایدون (Posaidon) در یکی از پروژه‌های اخیر خود به سراغ نسل قبلی مرسدس AMG S63 رفته و چند پکیج جذاب را برای ارتقای این سدان لوکس پرچمدار تدارک دیده است. در صورت سفارش ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

تیونر آلمانی پوسایدون (Posaidon) در یکی از پروژه‌های اخیر خود به سراغ نسل قبلی مرسدس AMG S63 رفته و چند پکیج جذاب را برای ارتقای این سدان لوکس پرچمدار تدارک دیده است. در صورت سفارش تمامی پکیج‌ها، قدرت این خودرو به 927 اسب بخار افزایش می‌یابد.

از نظر مهندسین پوسایدون، AMG S63 به لحاظ ظاهری جذابیت‌های لازم را دارد، به همین خاطر از جراحی زیبایی چشم‌پوشی نموده و از نصب قطعات جدید یا اضافی خودداری کرده‌اند. البته در این بین سیستم تعلیق ارتقا یافته و به لطف یک ماژول الکترونیکی امکان کاهش ارتفاع میسر شده است.

موتور 4 لیتری V8 و توئین توربوی به کار رفته در AMG S63 4MATIC+ در حالت استاندارد توانایی تولید 612 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی تولیدی این موتور از طریق گیربکس 9 سرعته خودکار و سیستم 4MATIC+ به سمت هر چهار چرخ هدایت می‌شود.

مدلی که تصاویر آن ضمیمه این مطلب شده، نسخه فاصله محوری طولانی از AMG S63 4MATIC+ است

در صورت سفارش پکیج پایه RS 830، پوسایدون توربوشارژرهای استاندارد را با نمونه‌های پیشرفته‌تر جایگزین می‌کند، فیلتر هوا نیز جای خود را به نمونه اسپرت می‌دهد؛ در کنار این‌ها، سیستم اگزوز به مبدل کاتالیست اسپرت مجهز شده و موتور و گیربکس از نو برنامه‌ریزی می‌شوند. ماحصل این تغییرات ارتقای قدرت موتور به 818 اسب بخار و گشتاور به 1100 نیوتن متر است.

برای کسانی که این خروجی کفایت نمی‌کند، پوسایدون پکیج RS 830+ روی میز می‌گذارد! با سفارش این پکیج قدرت موتور به 868 اسب بخار و گشتاور آن به 1200 نیوتن متر افزایش می‌یابد. با اتکا به این موتور توانمند، AMG S63 4MATIC+ تیونینگ پوسایدون در عرض 3.2 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر رسانده و قادر است نهایت سرعت 320 کیلومتر در ساعت را ثبت کند.

پکیج RS 830+ یک مرحله دیگر دارد که اگر مشتری آن را سفارش دهد، سرسیلندر و نشیمنگاه سوپاپ تعویض شده و سیستم جدید تزریق آب و متانول به لیست فوق افزوده می‌شود. این تغییرات هم قدرت موتور را به رقم اعجاب‌انگیز 927 اسب بخار و گشتاور آن را به 1280 نیوتن متر می‌رسانند. همچنین این پکیج سرعت نهایی را به 350 کیلومتر در ساعت افزایش می‌دهد.

گفتنی است چنانچه فردی مایل به تغییرات سخت‌افزاری نباشد، می‌تواند با سفارش پکیج ارتقای نرم‌افزاری بسنده کند. با سفارش این پکیج قدرت موتور V8 به 697 اسب بخار و گشتاور آن به 1,000 نیوتن متر افزایش می‌یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Milad
    Milad | ۸ مرداد ۱۴۰۰

    قیمتش چنده ؟میخوام تو رویاهام بخرمش

  • limonad
    limonad | ۸ مرداد ۱۴۰۰

    اینقدر قدرت موتور را زیاد می‌کنند از لحاظ زیست محیطی و تولید آلایندگی به مشکل نمی‌خورند؟

مطالب پیشنهادی