ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

JBL از ایرباد +Live Pro و هدفون بی‌سیم Live 660NC رونمایی کرد

شرکت خوش‌آوازه JBL بیش از هفت دهه در زمینه ساخت لوازم و ابزارهای صوتی خلاقانه و باکیفیت سابقه دارد و در تازه‌ترین اقدام خود دو محصول جدید را برای بازار هند معرفی کرده است که ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

شرکت خوش‌آوازه JBL بیش از هفت دهه در زمینه ساخت لوازم و ابزارهای صوتی خلاقانه و باکیفیت سابقه دارد و در تازه‌ترین اقدام خود دو محصول جدید را برای بازار هند معرفی کرده است که شامل ایرباد +Live Pro و هدفون بی‌سیم 660NC می‌شود. 

محصولات جدید JBL از فناوری حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برند و از حالت پخش Ambient نیز پشتیبانی می‌کنند. طراحی آن‌ها به صورت ارگونومیک بوده تا بیشترین میزان راحتی در هنگام استفاده را برای کاربر در فواصل زمانی طولانی فراهم کنند. برخی از فناوری‌های اختصاصی JBL مانند Signature Sound و Echo Cancelling در دستگاه‌های جدید این شرکت یافت می‌شوند که می‌توانند نویدبخش صدایی شفاف و باکیفیت باشند.

ایرباد +Live Pro می‌تواند تا ۶ ساعت با فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال و تا ۷ ساعت بدون آن، شارژدهی کند. همچنین محفظه نگهدارنده ایربادها قادر است مدت زمان شارژدهی دستگاه را تا ۲۸ ساعت افزایش دهد. گواهی IPX4 می‌تواند خیال خریداران برای استفاده در هنگام ورزش و فعالیت‌های پرتحرک راحت کند. به لطف وجود فناوری شارژ بی سیم Qi، کاربران دارای چنین شارژرهایی خواهند توانست به راحت اقدام به شارژ محفظه نگهدارنده کنند. همچنین امکان شارژ سریع از طریق درگاه USB-C هم فراهم شده است که تنها با ۱۰ دقیقه اتصال می‌تواند ۱ ساعت پخش را به ارمغان آورد. قیمت ایربادها ۲۲۹ دلار اعلام شده است.

 

هدفون بی‌سیم Live 660NC از قابلیت اتصال چندنقطه‌ای همزمان بهره می‌برد و می‌تواند از فرمان اجرای دستیار صوتی پشتیبانی کند. باتری آن قادر است تا ۵۰ ساعت پخش موسیقی را تنها با یکبار شارژ بدون حذف نویز فعال فراهم کند که در صورت روشن بودن آن، مقدار گفته شده به ۴۰ ساعت کاهش پیدا می‌کند. همچنین به لطف فناوری شارژ سریع، تنها با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توان به مدت ۴ ساعت از هدفون استفاده کرد. هدفون جدید JBL با برچسب قیمت ۱۷۵ دلار از طریق وب سایت رسمی سازنده و خرده‌فروشی‌های بازار هند در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۸ مرداد ۱۴۰۰

    ایرپاد های جی بی ال از نظر موسیقی عالین ولی از نظر تاخیر صدا باید بیشتر روی آن ها کار شود .
    تاخیر صدا در گیمینگ و تماشای فیلم بسیار مورد اهمیت است .

مطالب پیشنهادی