ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات و قیمت قلم S Pen پرو سامسونگ فاش شد

گزارش جدیدی درباره قلم آینده سامسونگ به نام S Pen پرو منتشر شده که جزئیات جدیدی در اختیار ما قرار می‌دهد. این قلم که با گلکسی زد فولد ۳ سازگار خواهد بود، ظاهرا با قیمت ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

گزارش جدیدی درباره قلم آینده سامسونگ به نام S Pen پرو منتشر شده که جزئیات جدیدی در اختیار ما قرار می‌دهد. این قلم که با گلکسی زد فولد ۳ سازگار خواهد بود، ظاهرا با قیمت نزدیک به ۷۰ پوند (۹۷ دلار) روانه بازار می‌شود.

توییت جدید کاربر Chunvn8888 در شبکه اجتماعی توییتر اطلاعات جدیدی را درباره نسل جدید قلم هوشمند سامسونگ موسوم به S Pen Pro منتشر کرده است. این قلم به احتمال زیاد همراه با گلکسی زد فولد ۳ به بازار می‌آید و نوکی با اندازه ۰.۷ میلی‌متری خواهد داشت تا به صفحه گوشی‌های تاشو آسیب وارد نکند.

این قلم حرفه‌ای از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی می‌کند و از طریق درگاه USB-C شارژ خواهد شد که از این حیث کمی عجیب به نظر می‌رسد. البته این قلم به‌صورت جداگانه فروخته خواهد شد و به شکل مغناطیسی به کیس‌های سازگار وصل می‌شود. در گزارش امروز گفته شده که قیمت تخمینی قلم S Pen پرو در بریتانیا حدود ۷۰ پوند است.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، قلم S Pen استاندارد قیمتی حدود ۳۵ پوند دارد و با نوک ۰.۷ میلی‌متری حدود ۴۰۹۶ سطح فشار را شناسایی می‌کند. افزون بر این، می‌توانیم مطمئن باشیم که S Pen پرو از طریق ارتباطات بلوتوثی می‌تواند قابلیت‌های کنترل از راه دور و ژست‌های حرکتی داشته باشد، با این حال مشخص نیست که دقیقا چه چیزی باعث می‌شود این قلم یک قلم پرو یا حرفه‌ای باشد. در حال حاضر فقط می‌دانیم که این قلم جدید احتمالا به نمایشگر حساس‌تر گوشی‌های تاشو آسیبی نمی‌رساند.

سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی S21 اولترا از قلم S Pen پرو رونمایی کرد، اما قلم از نوع پسیو و نه اکتیو است، بنابراین باتری ندارد و از فاقد قابلیت‌های بلوتوثی است. بنابراین به نظر می‌رسد با قلم متفاوتی روبه‌رو هستیم که احتمالا مخصوص گوشی‌‌های تاشو خواهد بود. البته نمی‌توان چندان در این زمینه مطمئن بود.

سامسونگ چندی پیش رسما تایید کرد که در تاریخ ۲۰ مرداد با برگزاری رویدادی از محصولات جدید خود پرده برمی‌دارد. محصولاتی که در غیاب گلکسی نوت ۲۱ معرفی می‌شوند احتمالا شامل گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی واچ ۴، گلکسی واچ ۴ کلاسیک و گلکسی بادز ۲ هستند.

گلکسی زد فولد ۳ که اصلی‌ترین محصول این مراسم به حساب می‌آید ظاهری شبیه نسخه‌های قبلی این گوشی تاشو خواهد داشت ولی با پیشرفت‌هایی همراه می‌شود. گلکسی زد فلیپ ۳ هم با نمایشگر خارجی کمی بزرگ‌تر و صفحه داخلی باکیفیت روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی