ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس
تکنولوژی

رشد ۲۵۷ درصدی عرضه موبایل های وان پلاس در بازارهای جهانی

وان پلاس در نیمه اول سال جاری میلادی توانست رشد ۲۵۷ درصدی عرضه را نسبت به مدت مشابه سال قبل برای خود رقم بزند. این شرکت در بازار آمریکا طی شش ماه اول سال ۲۰۲۱ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

وان پلاس در نیمه اول سال جاری میلادی توانست رشد ۲۵۷ درصدی عرضه را نسبت به مدت مشابه سال قبل برای خود رقم بزند. این شرکت در بازار آمریکا طی شش ماه اول سال ۲۰۲۱ رشد ۴۲۸ درصدی عرضه را نسبت به نیمسال اول ۲۰۲۰ ثبت کرده است.

به گفته برخی منابع رشد چشمگیر این شرکت در عرضه به لطف سری پرچمدار «وان پلاس ۹» و سری میان رده «نورد» و «نورد N» صورت گرفته است.

این شرکت طی شش ماه گذشته توانسته محصولات خود را در بازارهای ایالات متحده، اروپا، هند و چین عرضه کند و به چنین رشدی در عرضه دست یابد.

وان پلاس

ظاهرا سری وان پلاس ۹ و گوشی‌های میان‌رده سری نورد این شرکت باعث به وجود آمدن این رشد شده‌اند و سری نورد N این شرکت که به صورت اختصاصی در بازار ایالات متحده عرضه شده نیز نقش مهمی در این امر داشته است. این شرکت ادعا می‌کند که از ابتدای سال جاری میلادی بیش از یک میلیون گوشی سری نورد N به فروش رسانده است و همچنین با رشد ۴۲۸ درصدی خود در نیمه اول سال توانست سریع‌ترین رشد عرضه را در بین برندهای گوشی ایالات متحده را به نام خود ثبت کند.

وان پلاس سری نورد خود را سال گذشته معرفی کرد تا بهترین گوشی‌های ارزان قیمت اندرویدی بازار را عرضه کند. در حالی که نسخه اصلی سری نورد برای بازار گوشی‌های میان‌رده طراحی شده بود، این شرکت با سری نورد N تمرکز خود را روی بازار گوشی‌های اقتصادی گذاشت.

«پیت لائو» بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت در بیانیه‌ای گفت:

رشد ما در حال حاضر نشان می‌دهد که رویکرد ما برای ارائه یک تجربه برتر همراه با قیمت رقابتی مطابق با نیازهای جامعه است.

وان پلاس در اروپا و بین برندهای گوشی نیز سریع‌ترین رشد را تجربه کرده است و عرضه آن‌ها نسبت به نیمه اول سال گذشته حدود ۳۰۴ درصد افزایش یافته است. همچنین این شرکت با در اختیار داشتن ۴۸ درصد سهم بازار هند در سه ماهه سوم سال جاری بر بازار این کشور تسلط دارد. گوشی‌های وان پلاس ۹ و ۹ پرو در میان سه دستگاه پرفروش این شرکت در کشور هند دیده می‌شود. به علاوه میزان فروش این شرکت در کشور چین و نیمه اول سال جاری نیز ۱۲۴ درصد افزایش یافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی